ik wilde het eerst voor mezelf houden.......maar nu deel ik het toch maar
hier gaan wij in januari voor een weekje heen......zooooo gaaffffff en zooooo niet duur!!
wij hebben voor januari lavaly 2, later willen we nog een keer levaly 4 boeken, daar het je ook een agility parcours bij, leuk voor Nina
kan niet meer wachten....
WOW...chique de friemel! Mooi hoor!
Jullie zullen het daar vast goed naar jullie zin hebben...Ziet er erg goed uit...
Heb de link maar meteen even opgeslagen
Waar zien jullie nou wat de prijzen zijn?? Kan ik niet ontdekken.
Maar wel heel lief van je Von dat je het wilt delen met ons, is echt hartstikke leuk om te zien. Ik heb het ook bij mijn favo opgeslagen.
Misschien leuk om eens met een groepje er naar toe te gaan.
sharon66057 schreef:Wat ontzettend gaaf
Deze ga ik ook bewaren, voor als ik ooit naar Frankrijk durf te rijden
Waarom zou je niet naar Frankrijk durven rijden? Daar rijden ze gewoon net zoals hier hoor. Gewoon een keer doen. Het valt echt reuze mee.
Ja erg he, maar ik ben zo'n tr*t ik vind het doodeng om naar het buitenland te rijden.
Al wil ik heel graag weer eens met de auto naar Frankrijk, vroeger kwam ik er elk jaar met mijn ouders maar zelf nooit gedaan, omdat ik het dus niet durf.
Terwijl ik wel heel Nederland door rij
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Nino&Toosje schreef:Waar zien jullie nou wat de prijzen zijn?? Kan ik niet ontdekken.
Maar wel heel lief van je Von dat je het wilt delen met ons, is echt hartstikke leuk om te zien. Ik heb het ook bij mijn favo opgeslagen.
Misschien leuk om eens met een groepje er naar toe te gaan.
Als je rechts van de pagina op een huisje klikt krijg je foto's in beeld te zien, boven die foto's staat "klik op de taal die gewenst is voor meer info en prijzen"
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...