Ik zit na te denken.....

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
smisser

Ik zit na te denken.....

Ongelezen bericht door smisser »

Ik zit namelijk na te denken... ik weet ook niet of het verstandig is :S
Maar tja... ik wil graag een labrador teefje, en ik heb er hier één gevonden van 3 jaar

Link : http://www.docenschede.dierenbeschermin ... ond/7/3859" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is dan wel mijn eerste hond, is dat wel zo verstandig?
Ik zat te denken aan een pup samen met mijn ouders, maar om zo'n lief dier een goed leven te schenken vind ik toch nog leuker!

Is dit wel een goed idee voor mij en voor mijn ouders?
Het is dan mijn eerste hond ;)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Tja wij kennen jou natuurlijk niet dus dat is lastig te beoordelen. Wel een hond waar je mee op cursus zal moeten denk ik, maar dat kan voor geen enkele hond kwaad en is ook nog eens goed voor de relatie met je hond.
Wat vinden je ouders ? Want die zullen er ook veel tijd en aandacht aan moeten besteden.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

het koppie is heel erg lief,maar heb je de lijst bekeken die er bij staat?
ik vind dat nog al wat hoor.
is het jullie eerste hond en werken je ouders? want ik ben bang dat deze dame met een hele lange gebruiksaanwijzing komt helaas.
wel heel lief dat jullie denken aan een herplaatser :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
smisser

Tja, ik wil heel graag gaan kijken!
Want kijken kan geen kwaad, misschien als we met zijn drieén gaan, komt het wel goed.
Als het beest aggressief is dan is mijn besluit samen met mijn ouders vast.
Als het een lief beest is... dan tja :P waarom niet?

Ik vind het ook heel erg moeilijk want mijn ouders willen graag een pup
Maar hiervoor moet je echter 10 uur per dag ''eigenlijk hele dagen'beschikbaar zijn voor het beest...
Over een half jaar ga ik op stage met DTP .. je kent wel drukkerijen.
En ik kan natuurlijk niet van die persoon verwachten dat ze mij een paar uur eerder naar huis laten gaan..

Mijn moeder werkt wel halve dagen en mijn vader hele dagen..
Maar alsnog! Ik wil graag een pup, en er heel veel tijd aan besteden, dus daarom is het moeilijk voor mij!

@hierboven

Ja klopt... ik wil toch even kijken!
Als het goed klikt dan wil ik toch die kans wel grijpen.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

smisser schreef:Maar hiervoor moet je echter 10 uur per dag ''eigenlijk hele dagen'beschikbaar zijn voor het beest...
Lees deze advertentie nou eens goed........Er gaat heel veel tijd in zitten om deze dame (als het al lukt) weer op de rails te krijgen. Je zal dit samen met een heel goede gedragstherapeut moeten doen en jullie zullen alle 3 op één lijn moeten gaan zitten om deze dame een stabiel leven te gaan geven. Ongetwijfeld is het een hele lieve dame, maar zoals ik het lees niet geschikt voor beginners. Wel top van je dat je sowieso hier je gedachten over wilt laten gaan. Mocht je toch voor een herplaatser willen gaan neem er dan je tijd voor om de juiste hond bij jullie gezin te zoeken. Zelf heb ik ook een herplaatser en het is zeer dankbaar om zo'n hond weer een fijne plek te geven :)
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
smisser

Nou... mijn ouders willen niet eens samen met mij kijken...
Ze zijn bang dat ik alles wil meenemen... terwijl ik zeg van niet =.=
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

Misschien kan je ook eens contact opnemen met Nederlandse Labrador Vereniging want ze hebben soms ook herplaatsers beschikbaar. Deze wonen dan nog wel bij mensen thuis.
OF kijk bij hoekje herplaatsers, misschien zit er 1 bij die je wel aanspreekt?
Je hebt ook nog http://www.dierenasiels.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Echt super dat je ook een herplaatser overweegt! Zijn ook zulke lieve beesten, maar je moet wel een beetje weten over hun achtergrond anders kom je misschien voor verassingen te staan.

Succes!!
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Plaats reactie