DOG-E-WALK

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Anita Straalman

DOG-E-WALK

Ongelezen bericht door Anita Straalman »

Heeft iemand ervaringen met de DOG-E-WALK?
Ik zag toevallig er een advertentie van staan in het tijdschrift lief dier.
We hebben afgelopen zaterdag de cursus gehoorzaamheid a met een super mooi resultaat behaald. Nala luisterd heel goed. Het enige wat ze alleen wel doet is trekken aan de riem.... Een felle ruk geven met de riem werkt niet, het omkeren werkt niet en het stilstaan al helemaal niet en dit zal ook nooit gaan werken omdat mijn vriend haar ook uitlaat en hier het geduld niet voor heeft waardoor dit dus ook niet consequent gedaan wordt.. :roll:
Nu wil ik de DOG-E-WALK gaan proberen alleen betaal je daar wel 50 euro voor.. Dus ben benieuwd of iemand dit kent en of iemand het idee heeft of het gaat werken :confused:

Het heeft overigens wel het: Beste Product Award 2010
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ik kende het niet dus ik heb het even opgezocht.
heel eerlijk? lijkt mij helemaal niks(sorry) ik denk echt dat door veel en consequent te trainen je meer bereikt als met dit apparaatje.
op de korte termijn doet het denk ik wel wat ,maar of het echt diervriendelijk is daar twijfel ik aan.en wat als je dat ding niet meer gebruikt? persoonlijk denk ik dat de hond weer gaat trekken,je leert het trekken niet af,ze hebben alleen hinder van het geluid denk ik.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Becky&Nero
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Becky&Nero »

Ik ga met Miranda mee..
Reclame maken kunnen ze heel erg goed, dat is altijd al zo geweest.
Alle ''hulpmiddeltjes'' voor honden zien er aantrekkelijk uit als je problemen hebt met je hond. 8)
Maar ik zie dat Nala nog erg jong is, consequent blijven en een portie uithoudingsvermogen/geduld zijn de dingen die je nodig hebt om je hondje te trainen.Ik zou ook maar eens met je vriend gaan praten, want jullie twee moeten op 1 lijn zitten met de training en opvoeding van Nala.
Je zult zien dat het samen veel makkelijker gaat dan alleen. :)
Groetjes Becky&Nero
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik heb je even een pb gestuurd. :)
Plaats reactie