Jullie hebben vast wel de berichtjes van mijn baasjes gelezen dat ik en mijn nestgenootjes geboren 28 augustus zijn. Nu ik weet dat ik bij mijn moeder en familie mag blijven wonen, wil ik me ook zelf even aan jullie voorstellen. Ik hoop namelijk dat ik sommigen van jullie in de toekomst eens ga ontmoeten op bijvoorbeeld een gezellige hondenshow.
Mijn naam is Chelsea, moeilijk gezegd "I Disappear fan de Aengwirderwei", en ik ben nu bijna 8 weekjes oud. Mijn mama is Gaia fan de Aengwirderwei en mijn papa is Precious Neelix van 't Chielewout.
Het is toch Chelsea geworden heel leuk en heeft ze het roze bandje of het gele bandje?
Groetjes Marijke
31.3.2001 Tinüviel Moriquendi van de Buckiscope
13.6.2006 Precious Give en Take van Sophies Home
26.9.2007 Sallyjo's weather or not
14.9.2008 Greenwood Lodge Miss Phoebe
15.2.2009 Tropical Zanzibar van 't Chielewout
6.10.2005 Precious Neelix van 't Chielewout
01.6.2009 Extremely Cute de L'etang balancet
Xena schreef:Het is toch Chelsea geworden heel leuk en heeft ze het roze bandje of het gele bandje?
Geel, dus Jacob heeft ook een beetje zijn zin gekregen
En ik dus ook heel veel geluk met je prachtige puppie. Jacob zal er ook wel blij mee geweest zijn en wens alle toekomstige eigenaren veel geluk met hun kanjertje.
Groetjes Marijke
31.3.2001 Tinüviel Moriquendi van de Buckiscope
13.6.2006 Precious Give en Take van Sophies Home
26.9.2007 Sallyjo's weather or not
14.9.2008 Greenwood Lodge Miss Phoebe
15.2.2009 Tropical Zanzibar van 't Chielewout
6.10.2005 Precious Neelix van 't Chielewout
01.6.2009 Extremely Cute de L'etang balancet
Nino&Toosje schreef:Moet ik toch weer een keer naar Friesland Deze had ik nog niet gezien.
En dan die naam . Zij is de enige die niet "disappeared" maar blijft
Geniet maar lekker van deze zwarte beauty en heel veel geluk en ook succes met haar in de toekomst.
Inderdaad, haar stamboomnaam doet anders vermoeden maar we hebben songteksten van Metallica gebruikt, en geel stipje had deze naam gekregen van ons
We zeggen nu maar, ze is vast zo snel met rennen, dat we haar vast niet bij kunnen houden