Toen werd het stil, dus ik vroeg of ze iets specifieker kon zijn want ik had geen idee wie ik aan de telefoon had
Het bleek de mevrouw te zijn die ooit was gevallen tijdens een wandeling omdat er een labrador tegen haar aan was geknald en ze wist ineens zeker dat dat mijn hond die tegen haar aan was gelopen
Voor de mensen die het verhaal willen lezen van februari :
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... jk&t=65477" onclick="window.open(this.href);return false;
Afijn, het komt erop neer dat ze al ruime tijd fysio behandeling voor haar heup krijgt, een rustppauze heeft gehad van 3 maanden omdat ze geen klachten meer had en ze nu weer terug moet naar de fysio omdat ze klachten heeft (volgens haar door mijn hond)
Dus ze wilde me even "voorbereiden", want als haar fysiobehandelingen volgend jaar minder vaak vergoed zouden worden zou mijn WA verzekering de rest moeten vergoeden
Dus ik heb haar nogmaals uitgelegd dat niemand weet welke hond tegen haar is opgelopen en dat de kans groot was dat het een van de 2 blonde labradors was van de vrouw die snel wegliep.
Ze wist zeker dat het Kay was, want ze herkende hem toch echt, alleen Dorine en ik hadden haar toen aan het twijfelen gebracht
Ik heb haar verteld dat ik mijn verzekering niet inschakel omdat ik niet overtuigd ben dat Kay het is geweest maar ze woof dat van tafel en zei dat ik er niet onder uit moest proberen te komen omdat ze het zeker wist.
Ik heb nog even gevraagd of zij die mevrouw was met die 2 honden die totaal niet luisteren en met die ene hond die bleef rijden op Kay en Nemo, maar dat was natuurlijk niet zo... haar honden waren gewoon enthousiast
Gezien het een welles nietes verhaal wordt heb ik gezegd dat ik er even over na ga denken en dat ik haar maandag terug bel (ik was bang dat ik anders dingen zou zeggen waar ik spijt van zou krijgen
Ik ben duidelijk, ik ga mijn verzekering NIET inschakelen omdat het niet zeker is dat Kay het gedaan heeft maar ja... wat als zij blijft volhouden?
Vind het echt heel rot dat die mevrouw last heeft van haar heup, maar na die rustpauze weer fysio, wie zegt mij dat ze niet van de trap is gevallen in de tussentijd ?
Vind het best lastig ondanks dat ik vrij zeker ben dat ze me niets kan maken!