Het verhaal van februari krijgt een staartje...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Het verhaal van februari krijgt een staartje...

Ongelezen bericht door Kay »

Vanmiddag ging de telefoon... "Hallo, met mevrouw X, u kent mij niet maar wij zijn elkaar tegen gekomen tijdens een wandeling in februari"
Toen werd het stil, dus ik vroeg of ze iets specifieker kon zijn want ik had geen idee wie ik aan de telefoon had :roll:

Het bleek de mevrouw te zijn die ooit was gevallen tijdens een wandeling omdat er een labrador tegen haar aan was geknald en ze wist ineens zeker dat dat mijn hond die tegen haar aan was gelopen
Voor de mensen die het verhaal willen lezen van februari :
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... jk&t=65477" onclick="window.open(this.href);return false;

Afijn, het komt erop neer dat ze al ruime tijd fysio behandeling voor haar heup krijgt, een rustppauze heeft gehad van 3 maanden omdat ze geen klachten meer had en ze nu weer terug moet naar de fysio omdat ze klachten heeft (volgens haar door mijn hond)
Dus ze wilde me even "voorbereiden", want als haar fysiobehandelingen volgend jaar minder vaak vergoed zouden worden zou mijn WA verzekering de rest moeten vergoeden :confused:

Dus ik heb haar nogmaals uitgelegd dat niemand weet welke hond tegen haar is opgelopen en dat de kans groot was dat het een van de 2 blonde labradors was van de vrouw die snel wegliep.
Ze wist zeker dat het Kay was, want ze herkende hem toch echt, alleen Dorine en ik hadden haar toen aan het twijfelen gebracht :?
Ik heb haar verteld dat ik mijn verzekering niet inschakel omdat ik niet overtuigd ben dat Kay het is geweest maar ze woof dat van tafel en zei dat ik er niet onder uit moest proberen te komen omdat ze het zeker wist.
Ik heb nog even gevraagd of zij die mevrouw was met die 2 honden die totaal niet luisteren en met die ene hond die bleef rijden op Kay en Nemo, maar dat was natuurlijk niet zo... haar honden waren gewoon enthousiast :roll:

Gezien het een welles nietes verhaal wordt heb ik gezegd dat ik er even over na ga denken en dat ik haar maandag terug bel (ik was bang dat ik anders dingen zou zeggen waar ik spijt van zou krijgen :oops: )

Ik ben duidelijk, ik ga mijn verzekering NIET inschakelen omdat het niet zeker is dat Kay het gedaan heeft maar ja... wat als zij blijft volhouden?
Vind het echt heel rot dat die mevrouw last heeft van haar heup, maar na die rustpauze weer fysio, wie zegt mij dat ze niet van de trap is gevallen in de tussentijd ?
Vind het best lastig ondanks dat ik vrij zeker ben dat ze me niets kan maken!
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Dit meen je niet.....

Ik zou wel even je tussenpersoon bellen en je verhaal daar even vertellen.
Maar dat is alles. Net wat je zegt, wie zegt dat Kay het was en wat is er van Febr/Okt. allemaal gebeurt.

Succes en denk ook dat je sterk staat. Ze wil hier gewoon een slaatje uit slaan en bewijzen heeft ze niet.
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Het wordt pas lastig als die mevrouw met getuigen op de proppen komt............ :roll: Was er iemand bij die het incident heeft gezien? Heb jij zelf getuigen? :) Dorine misschien?

Want na zo'n lange tijd nog om schade vergoeding komen vragen lijkt me niet normaal toch?

Dus ik zou die mevrouw netjes laten weten dat je er niet over piekert en dat ze maar contact moet zoeken met de eigenaar van de hond die daadwerkelijk met haar in aanvaring is gekomen. :wink:

Ik vraag me af hoe ze aan je telefoonnummer is gekomen overigens.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Saskia.Bernadette schreef:Het wordt pas lastig als die mevrouw met getuigen op de proppen komt............ :roll: Was er iemand bij die het incident heeft gezien? Heb jij zelf getuigen? :) Dorine misschien?

Want na zo'n lange tijd nog om schade vergoeding komen vragen lijkt me niet normaal toch?

Dus ik zou die mevrouw netjes laten weten dat je er niet over piekert en dat ze maar contact moet zoeken met de eigenaar van de hond die daadwerkelijk met haar in aanvaring is gekomen. :wink:

Ik vraag me af hoe ze aan je telefoonnummer is gekomen overigens.
Oh, ik zie het al, dat heb je indertijd zelf gegeven.

Er staat overigens ook dat ze toen last had van haar knie........... en nu heeft ze het over haar heup? :confused:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Lekker verhaal.. Ik zou dus ook niks betalen. Iwe zegt dat ze idd niet van de trap is gevallen of door een van haar eigen honden omver is gelopen?
Laat der maar met bewijzen komen.. en getuigen..

Desnoods dreigen met je advocaat wil ook nog weleens helpen bij dit soort mensen. :wink:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Carla
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Carla »

Wie eist die bewijst is het volgens mij...

dus ze zal moeten aantonen dat jouw hond dat heeft gedaan. Dat zal voor haar lastig zijn denk ik. Ook het verband tussen de botsing en de huidige klachten zal wellicht moeilijk aan te tonen zijn.

Kijk ze kan je natuurlijk altijd aansprakelijk stellen en dan schakel je jouw w.a. verzekering in. Die zal het verweer voor je doen... en die gaan echt niet zomaar vergoeden.

gr. Carla
Jarco: 12-5-2007 (in huis sinds 21-1-17)

Bo: 5-3-2004 (overleden 6-2-17)
Harley: 5-3-2004 (overleden 13-12-13)
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Ik zou idd je verhaal even doen bij de verzekering. dan zijn ze op de hoogte...

Heb het eens gehad met een autobotsing (mijn fout). Toen vertelde dat meisje dat ze een tijdje ervoor een zwaar ongeluk had gehad met een vrachtauto en wat ze daar aan over had gehouden. En wat lees ik later terug in de schade claim???Klachten die ze toen met die vrachtauto had en niet had met "mijn" ongeluk. Ik heb toen de verzekering ook ingelicht en het is dus niet betaald.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik heb een incidentje gehad met een rottweiler waarvan het baasje de rekening kwam brengen en bij mij ook even de kosten voor de kat, de enitingen voor hond en kat en een nieuwe riem probeerde te verhalen.
Gelukkig wist mn verzekering wat er aan de hand was en die hebben het verder opgelost. Er si niks uitbetaald :wink:

Een brutaal mens heeft de halve wereld.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Je poot stijf houden en haar geen enkele ruimte geven. Het is Kay niet geweest and that's it. Jammer voor haar, maar ze kan niets bewijzen. Jij hebt wel getuigen, nl. Dorine. Hele verhaal aan je verzekering doorgeven en haar verder naar je agent doorverwijzen. Dit soort dingen moet je hard spelen anders wordt je zo onderuit gehaald. Deze dame wil er duidelijk een slaatje uit slaan. Sterkte ermee!
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Cor
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cor »

Ik zou het melden bij je tussenpersoon / verzekering. Ik begrijp dat jij je niet verantwoordelijk voelt / bent, maar je verzekering eist dat je zo spoedig mogelijk dit soort dingen meldt. Voorlopig maakt de mevrouw fouten, want ze zal je formeel aansprakelijk moeten stellen, en dat doe je niet met een telefoontje...

Je verzekering zal echt wel onderzoeken of ze moeten betalen, zeker als jij ontkent aansprakelijk te zijn. Dan zal de tegenpartij moeten aantonen, dat jij wel degelijk aansprakelijk bent. Enerzijds welke hond het was, anderzijds dat haar schade een rechtstreeks gevolg is van dat ongeval.
Als jij "schuld" bekent is het een ander verhaal.
:!:
Labrador Startpagina, alles op een rijtje!
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

100% je poot stijf houden!
Lekkere dame zeg... Ruim een half jaar later opbellen met dit nieuws...

Jij staat sterk hoor meis!!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een verhaal zeg! Ik zou gewoon bij je verhaal blijven!

Sterkte!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

niks aan toe te voegen met wat de anderen al schreven,plus dat het idd bewezen moet zijn dat de fysiokosten die ze nu maakt in causaalverband staan met wat er in februari is gebeurd.
nou als ik het verhaal dan zo lees heeft ze juridisch geen poot om op te staan meid.
maar dit is waarom je altijd netjes je premie betaald en laat je vezekering nu maar doen waar ze goed in zijn(afwijzen van een claim :wink: )
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Ell

Ongelezen bericht door Ell »

Wat een verhaal, en wat een vrouw.... :evil:
Ik zou contact opnemen met de verzekering en afwachten wat die zeggen. Maar wat wil ze doen, er zijn geen getuigen (alleen Dorine en die staat aan jouw kant) laat haar maar komen.
Achtelijk zeg.
Heel veel succes hierme, maar je redt het wel hoor !
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Als ik jou was zou ik in ieder geval het andere topic wat je in februari hierover hebt geopend even uitprinten daar staat een datum bij en wat er gebeurd is en ik zou ook je tussenpersoon van de verzekering bellen en evt. het vorige topic ook mailen aan haar/hem Toen was er al niet duidelijk hoe en wat dus ik denk dat ze geen poot heeft om op te staan. Heb je trouwens een rechtsbijstands verzekering zou ik die ook zeker op de hoogte stellen. Succes met alles enne laat je niet meeslepen door je gevoelens want dan kun je dingen doen/zeggen die je beter had kunnen laten.
Groetjes van Erna
Plaats reactie