Al een tijdje heb ik het idee dat Sem niet genoeg voeding binnen krijgt. Op de cursus werd ons toen gevraag of Sem soms was afgevallen dus even bij de da op de weegschaal en ja hoor hij was afgevallen. We zijn toen meer voer gaan geven (brokken) en hij kwam wel iets aan maar niet heel erg veel. Nu kregen we de laatste paar dagen weer regelmatig de vraag of Sem soms was afgevallen, dit idee hadden we zelf ook wel. Nu is het ook zo dat je begint te zien dat hij wat breder word bij de borst en hoofd. Toch maar weer naar de da om hem op de weegschaal te zetten, hij was 2 ons afgevallen in twee weken tijd. Ik snap hier niets van hij krijgt al 100 gr brokken per dag meer dan wat op de verpakking staat. Nu denk ik zelf dat het komt omdat het brokken zijn voor gevoelige gewrichten dat daar wellicht minder in zit dan in andere brokken, de da wist niet of dit de oorzaak zou zijn en we moeten zijn gewicht nu goed in de gaten houden. Hij heeft geen stress, beweegt niet meer dan anders (twee keer per dag 3/4u - 1u en dan nog tussen door 2-3x een rondje van 15 min) gedraagd zich niet anders, dus ik vind het wel vreemd.
Hij weegt nu trouwens 27,3 kg, en je ziet zn ribben wel iets.
Sorry voor het lange verhaal

, maar ik vraag me af of iemand misschien weet of dit idd door het voer kan komen en of je gewoon nog meer kan geven of dat we beter kunnen mengen met "normale" brokken. (overstappen nog even niet want er igt nog zo'n 20 kg voer).