LPC

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

LPC

Ongelezen bericht door chrissy »

Zoals nog maar weinig mensen weten omdat ik het dit keer niet aan de grote klok wilde hangen heeft Busa lpc als dit je een tweede keer overkomt terwijl je er alles aan gedaan heb om dit te voorkomen ga je echt door een hel vooral te weten dat ik Busa als porselein behandelde omdat je dit gewoon niet meer wil meemaken.In augustus is hij geopereerd en knapte langzaamerhand op het herstel ging goed af en toe nog een beetje manken maar het ging steeds beter ik had goede hoop dat het goed kwam totdat er een vervelend ongelukje gebeurde Dempsey die normaal voorzichtig is en eigenlijk nooit speelde met Busa stond per ongeluk met zijn poot op Busa zijn heup Dempsey had een knuffel in zijn bek en heeft hem waarschijnlijk niet gezien ik zat er notebene bovenop hoorde een luid gekerm en dacht nee hé dit zal toch niet waar zijn :cry:
Busa kon niet meer op staan zijn achterkant kon hij niet meer optillen gelijk met hem naar sleeuwijk geweest foto´s gemaakt gelukkig had hij niks gebroken wel was het zwaar gekneusd dus heel veel pijn helaas was op dat moment Walter strikkers er niet waar toch wel mijn voorkeur naar uitgaat Busa kreeg zwaardere ontstekingsremmers en na een maand moest ik terug komen ik had nu wel een afspraak bij Walter gemaakt .
Een week lang heb ik hem naar buiten moeten tillen omdat hij niet kon lopen en hij woog toen al 30 kilo dus dat viel niet mee ik heb wat gejankt kon het niet meer aan zien toen ik na een maand dan eindelijk bij Walter voor controle kwam en zelf dacht dat het wel weer aardig ging vertelde walter mij dat hij er echt slecht aan toe was zijn geopereerde elleboog ging wel maar zijn andere zat nu veel vocht in hij heeft foto´s gemaakt en zag dezelfde verdenking ook LPC :cry: maar doordat zijn toestand zo slecht is durfde hij niet te opereren hij hoopte dat het met een sterkere dosis ontstekingsremmers het zou inkapselen dat is ons enige hoop langzaam aan ging het weer beter ,aquatherapie gevolgd om zijn spieren sterker te maken en de laatste 2 weken ging het de goede kant op maar de laatste dagen gaat het weer slecht ik weet het niet meer ,het is zo verschrikkelijk zielig in hoeverre moet ik nog met behandelen doorgaan mag ik dit het beestje wel aandoen de moed zakt me in de schoenen donderdag weer naar sleeuwijk ik hoop dat Walter me nog kan oppepen met wat hoop :(
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

O jeetje Chrissy, ik lees je verhaal met tranen in de ogen, waarom moet jou dit weer overkomen :cry: :cry:
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

gatver meid wat een ellende.

Sterkte
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Meis, ik weet even niet wat ik moet zeggen om je op te beuren :(

Ik kan alleen maar hopen dat je donderdag wat positief nieuws te horen krijg en daar ga ik voor duimen.
Sterkte en beterschap!
Groetjes Anca

Afbeelding
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

wat erg :(
ik wens je heel erg veel sterkte :groteknuffel:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat vreselijk voor jullie zeg :( Heel veel sterkte!
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Ik weet niet wat ik moet schrijven ... Heel veel sterkte en liefs hoor!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
LoveLab

Ongelezen bericht door LoveLab »

Pff, heftig.. Ook ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt..

Kan je alleen maar veel sterkte wensen vanachter mijn laptop...
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

:( Oh jee, wat erg Chrissy!
Heel veel sterkte! :bloem:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

:( :(
Sterkte
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

pff wat erg... :-( :-(

Ik heb ook even geen woorden.. Behalve heel veel sterkte! Ik zal ook voor jullie duimen en ik hoop ook dat Walter je inderdaad weer wat hoop kan geven.

:groteknuffel:
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Jezus Christine.. Wat verschrikkelijk voor je!!! In je hele verhaal lees je het verdriet van jou, maar ook je liefde naar je hondjes terug..
Dan denk je alles zo goed gedaan te hebben en dan nog krijg je alle shit over je heen... Zo ongeloofelijk klote en oneerlijk!!

Vind het zo balen voor jou en voor Busa.. Hopelijk kan Walter je wat hoop geven voor die 2e elleboog en kan Busa over een tijd gewoon lekker spelen...

Christine, ontzettend veel sterkte en kracht wens ik je!! Geef Busa een dikke knuffel!! Hou vol joh!!

Edit: Laat je ons waten hoe het bij Walter geweest is??
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik had al zo'n voorgevoel Chrissy :( Had het ook al voorzichtig gevraagd aan een 2-tal personen. Deze hebben het terecht aan jou overgelaten om het te vertellen. Ik wist het dus niet zeker. Maar helaas......... :( :( O meid....Ik heb zo met je te doen. Soms vraag je je inderdaad af hoe het mogelijk is dat 1 persoon zo veel pech heeft met de honden die zij/hij heeft. Ik wens je wijsheid en sterkte en op afstand geef ik je een hele dikke knuffel :groteknuffel: Kop op meid.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Bah wat een rot bericht.
Ik sluit me aan bij de reactie van Marieke, zij verwoordt het zoals ik het ook zou willen neerzetten.

Heel veel sterkte voor nu en met wat nog komen gaat.
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Wat vreselijk zeg :(

En arme Busa zo te lezen heeft hij veel pijn :cry: .... heel veel sterkte en hopen op goed nieuws donderdag
Plaats reactie