Overmatig wassen..

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
LoveLab

Overmatig wassen..

Ongelezen bericht door LoveLab »

Ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet zetten, maar het is hier iedere dag een belevenis hoor... De kat die Jones wast. Ik kan er een boek over schrijven..

De kat in kwestie is een dame van 15 jaar, heeft 14 jaar geleden een dood nestje gehad ( bij oude eigenaar), is afgestaan en bij mij terecht gekomen. Het is een dame ( lees: een kreng), je moet haar behandelen met fluwelen handschoentjes, iedereen krijgt af en toe een ferme tik, behalve Jones.

Jones is haar levenswerk lijkt het wel. Alles moet gewassen worden. Men begint bij de oortjes, daarna wordt de kop schoongemaakt, daarna gaat ze naar de voorpootjes en zo werkt ze het hele lijf van Jones af.

Is Jones nat van de regen of van het zwemmen, geen probleem, de dame zal het wel schoonmaken...

We worden er soms helemaal kriegel van!!!! Jones laat het allemaal maar over zich heen komen een enkele keer staat ie op en loopt weg... Maar ieder moment dat de dame niet slaapt of eet, is ze bij Jones. Of loopt ze achter Jones aan. Om hem te wassen... Jones aan het eten, wie staat er onder de hond, om de achterkant van de pootjes te wassen, ja hoor...

Ook bij ons hoor, wij worden ook met regelmaat gewassen door de dame. Het lijkt wel een obsessie joh.. Nu ook weer hoor, Jones ligt lekker te slapen en madam is z'n oren aan het wassen... En dan maar haarballen uitspugen, vind 't niet gek.

Zou dit nou alleen maar liefkozend bedoeld zijn of hebben we hier te maken met een stalker???
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Oooooh, ik moest stiekem wel een beetje lachen van het verhaal!
Maar ik weet hoe vervelend het kan zijn.

Zelf heb ik ook een aantal katten in huis, waarvan eentje helemaal verliefd is op mijn partner! Goed, jaloers op een kat? Nee sorry.. maar ik vind het soms ook erg vervelend..
Wil je samen op de bank zitten, ja hoor, mevrouw zit er voordat ik de kans krijg en als ik dan op de bank zit, ach joh, dan gaat ze toch gewoon boven op de bank bij zijn hoofd liggen miauwen..
Dat likken doet zij ook continu bij hem.. er gaat geen kwartier voorbij..

Nou goed, het is niet precies hetzelfde want jouw kat doet het bij de hond.. en een van onze katten bij mijn partner!

Ik denk dat het eigenlijk puur is omdat de kat de hond erg lief vind en graag om hem heen is..

Maar ook ik krijg soms het gevoel bij mij thuis dat het stalken is hoor!!

Heel erg zoiets maar op een gegeven moment ga je je er echt dood aan ergeren!
perelaar
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door perelaar »

Onze Harpo doet hetzelfde, maar dan bij de oren van Flora. En af en toe haar muil.

Ze heeft er geen problemen mee, en wij hoeven nooit oortjes zuiver te maken :D
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<

:bruinkopje: Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
:bruinkopje: Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
margré
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margré »

Vind het wel een leuk verhaal
Je kanjer is wel altijd brand schoon :D
Groetjes Margré
Lebber Hope
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Een kat wast ook haar prooi voor ze hem opeet toch? :twisted: :lol: :lol: :lol:

Het zal toch niet zo zijn dat ze in Jones een heel lekker groot hapje ziet? 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
LoveLab

Ongelezen bericht door LoveLab »

Saskia.Bernadette schreef:Een kat wast ook haar prooi voor ze hem opeet toch? :twisted: :lol: :lol: :lol:

Het zal toch niet zo zijn dat ze in Jones een heel lekker groot hapje ziet? 8)
Haha!! Mij bijt ze regelmatig in m'n neus, dus misschien dat ze mij wel zo ziet!! We zijn net terug van ons examen en wat denk je???

Ze is m al weer aan het wassen!! Tja, een beetje ontspanning na gedane arbeid?!
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

Ik wilde wel dat mijn katten dat bij Bailey deden!
Maar helaas zijn allebei mijn katten helemaal niet gek van de hond.
De oudste is altijd buiten en wil niet naar binnen - dat was al voordat de hond kwam - en de jongste komt de laatste dagen ook niet meer binnen alleen in de keuken, want daar mag de hond niet komen. Als Bailey de kat ziet, wil hij er alleen maar achteraan gaan. Soms zit de kat op mn schoot en hij naast me, maar dat moet ik hem echt vasthouden, anders wil hij erachter aan. Iemand tips?
Plaats reactie