Hondenweer!

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Jamel

Hondenweer!

Ongelezen bericht door Jamel »

vrijdag gaan we de pup ophalen, maar als ik zo naar de weersverwachting en naar buiten kijk zie alleen maar ijs en sneeuw!
Wie kan enkele tips geven voor onze pup van 7 weken, is het niet te koud?
In ieder geval gaan we in januari 2011 op puptraining buiten, dus hij moet dan behoorlijk aan het weer gewend zijn :koud:

Of loopt het wel los??? :confused:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik zou met -10 graden de pup niet al te lang buiten laten.
Een gezonde hond moet wel iets kunnen hebben , maar 7 weken is nog erg ukkie.
Een paar keer per dag om zijn behoeftes te doen. Daarna even met een handdoek droog en warm wrijven en vooral zorgen dat hij nooit op de tocht staat. Het ligt er ook maar net aan of er ook veel wind staat. Maar langer dan 5 minuten zou ik hem niet naar buiten doen.
En in januari gewoon het weer in de gaten houden, als het heel koud is heeft de school de les misschien wel binnen, of geeft eerst theorie les.
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

pup van die leeftijd kan zijn temperatuur nog niet regelen zelf, dus wel uitkijken, puples lijkt mij onverstandig met pups buiten... immers de eerste 2 a 3 lessen is meer dat er verteld wordt dan dat je met je hondje bezig bent dus een beetje hondenschool houdt daar rekening mee.
al me kinders uitgevlogen
hobie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door hobie »

Ook goed kijken naar je pupje, Joeki vond min 5 helemaal niet erg, maar toen het een dag ook nog erg waaide en gevoelstemperatuur min 20 werd, toen was het rap plasje en kakje en terug naar binnen, dan had ze het wel gehad met de koude.
Plaats reactie