Het is ons dan toch overkomen....Sam, onze pup van bijna 12 wkn, loopt altijd achter ons aan. We moeten dus echt uitkijken dat als ze niet in de bench zit, we niet over haar heen struikelen. Gisteren is het dan toch gebeurd. Na het wandelen ging mijn vriend zijn jas ophangen, had hij niet gezien dat Sam achter hem zat. Hij stond op haar li-achterpootje. Doordat het allemaal zo snel ging en we enorm geschrokken zijn heeft heeft hij niet gezien waar precies. Op dat moment was het een vreselijk gepiep en ging ze ook niet op haar pootje staan. Ook bij het optillen piepte ze. We hebben haar even gelaten en binnen 5 min ging ze haar pootje weer gebruiken en steunde ze er ook op. Je ziet alleen nog dat als ze naar binnen gaat, dus de drempel over, dat ze dan haar pootje nog ontziet. Ze wil ook flink spelen en sjesen door de tuin, maar we houden dit tegen om het pootje rust te geven.
We twijfelen nu of we toch niet even contact op moeten nemen met de dierenarts. We willen niet dat ze blijvende schade aan haar pootjes/heupjes krijgt. Vrijdag ga ik al met haar naar de dierenarts voor de 3e vaccinatie of is het toch verstandig om eerder contact op te nemen.
We zijn echt enorm geschrokken, ik denk dat ons trauma groter is dan dat van Sam. Die is vol energie en wil alleen maar spelen.
groetjes Michelle[/b]