Pup van 4 mnd
-
rvgroenewoud
Pup van 4 mnd
Beste forumleden,
Ik ben niet erg actief op het forum maar zit toch te twijfelen over iets. We hebben in mei van dit jaar een bruine labrador aangeschaft en hij is inmiddels bijna 9 mnd nu zijn we op zoek naar een tweede.
Ons oog is gevallen op een blonde labrador van 4 mnd nu zijn we aan het twijfelen of we hier voor moeten gaan of toch maar een pup van 8 weken.
groetjes
Sandra
Ik ben niet erg actief op het forum maar zit toch te twijfelen over iets. We hebben in mei van dit jaar een bruine labrador aangeschaft en hij is inmiddels bijna 9 mnd nu zijn we op zoek naar een tweede.
Ons oog is gevallen op een blonde labrador van 4 mnd nu zijn we aan het twijfelen of we hier voor moeten gaan of toch maar een pup van 8 weken.
groetjes
Sandra
-
ester01
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
kimmeding
-
esmoezie
- Speurneus

-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

Wij hadden eerst Keira als pup van 8 weken en 4 weken later werd zus Tara terug gebracht naar de fokker en omdat ze maar met zijn 2en in het nest waren hebben wij Tara er ook bij genomen het was in het begin wel heel druk maar we hebben er nooit spijt van gehad en samen is het een enig koppel ze slapen, eten, spelen kortom ze doen allles samen zo leuk.

Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar

-
laika
- Speurneus

dan groeien ze samen op en zijn van de zelfde leeftijdElisabethErnstDave schreef:Wij hadden eerst Keira als pup van 8 weken en 4 weken later werd zus Tara terug gebracht naar de fokker en omdat ze maar met zijn 2en in het nest waren hebben wij Tara er ook bij genomen het was in het begin wel heel druk maar we hebben er nooit spijt van gehad en samen is het een enig koppel ze slapen, eten, spelen kortom ze doen allles samen zo leuk.
dit is nog een jonge hond van 9 mnd die zelf nog heel actief is en dan zou ik er geen pup bij doen
-
rvgroenewoud
Bedankt voor jullie verschillende reactie's wij merken echt aan hem dat hij een speelkameraadje nodig heeft onze andere hond hebben we helaas moeten laten inslapen 2 mnd geleden.
Hij speelt echt graag met andere honden maar ja zijn vriendjes zijn ook niet altijd buiten als hij er is.
En gelukkig wat de commando's betreft kan hij echt al alles ons gevoel zegt gewoon doen hahaha.
Hij speelt echt graag met andere honden maar ja zijn vriendjes zijn ook niet altijd buiten als hij er is.
En gelukkig wat de commando's betreft kan hij echt al alles ons gevoel zegt gewoon doen hahaha.
-
hobie
- Kleine hondenneus

-
rvgroenewoud
-
laika
- Speurneus

en nog heel erg kwetsbaar daar kan hij dus nietmee gaan ravottenrvgroenewoud schreef:Er wordt ontzettend veel mee gespeeld ook door de kinderen zelf loop ik 3 maal daags 1,5 uur met hem, de pup die we willen gaan halen is al 4 mnd.
maar je hebt je beslissing al genomen hahaha
-
rvgroenewoud
-
kimmeding
-
ester01
je hond is 9 maanden en je loopt er 3x per dag 1,5 uur mee en laat hem daarnaast nog veel ravotten met andere hondjes??? Sorry maar dat vind ik persoonlijk niet echt verstandig met een nog niet uitgegroeide hond. En de commando's kennen is prima, zegt nog niet dat het een stabiele hond is natuurlijk
.
Maar goed, je hebt je keuze al gemaakt denk ik als ik het zo lees dusse: veel succes ermee....
Maar goed, je hebt je keuze al gemaakt denk ik als ik het zo lees dusse: veel succes ermee....