Wij willen van de zomer lekker een weekje weg, nou zijn we ons een beetje aan het oriënteren...we hebben al een leuk plekje op het oog maar zouden ook wel graag een keertje in een huisje bij water en duinen willen zitten.
Ik lees overal dat Texel zo hond vriendelijk is dus dat leek ons wel wat, maar een ander leuk plekje (waar Noah lekker kan zwemmen en wandelen) is ook goed.
Heeft iemand nog een leuke tip?
Graag een particulier huisje, een huisje op een park is op dit moment even te prijzig (zijn namelijk net verhuist )
Bij het labrador reisbureau heb ik al gekeken maar daar zat niks voor ons bij.
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Ik denk dat particulier op Texel misschien wel duurder is dan een park.... Maar dat is ook maar net wat je eisen zijn hoor.
Texel is echt een aanrader met honden! Ben zelf al een stuk of 7 keer op Texel geweest, waaronder een aantal keren met hond.
De hond mag (bijna) overal mee naar binnen!
Niet de goedkoopste misschien ,maar zo bijzonder! De eigenaar heeft ook een bruine labrador en de tenten liggen naast een heerlijk wandelgebied, op wandelafstand van het strand. Geweldig!
liesjeb schreef:Ik denk dat particulier op Texel misschien wel duurder is dan een park.... Maar dat is ook maar net wat je eisen zijn hoor.
Texel is echt een aanrader met honden! Ben zelf al een stuk of 7 keer op Texel geweest, waaronder een aantal keren met hond.
De hond mag (bijna) overal mee naar binnen!
Wij hebben bijna geen eisen
We moeten gewoon lekker kunnen wandelen met Noah, hij moet lekker kunnen zwemmen, winkeltjes moeten bereikbaar zijn (mag ook met auto)
En een leuk restaurantje is ook niet mis
Noah
Niet de goedkoopste misschien ,maar zo bijzonder! De eigenaar heeft ook een bruine labrador en de tenten liggen naast een heerlijk wandelgebied, op wandelafstand van het strand. Geweldig!
Ziet er heel leuk uit maar op het moment even te duur, we hebben voor deze vakantie niet heel veel geld te besteden (moeten de tuin ook nog helemaal doen) volgend jaar weer wat meer
Noah
Wij zijn afgelopen zomer in een park geweest van Landal (sluftervallei). Het was er wel heel erg leuk maar ik kan helaas geen ander adres daar. Misschien de aanbiedingen eens in de gaten houden.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Voor wandelen, zwemmen, leuke winkeltjes en terrasjes moet je echt op Texel zijn
Ben er in 6 jaar tijd 10 keer geweest en krijg er geen genoeg van.
Kijk eens op de site van Kobeko of op dewadden.nl
De vvv texel heeft trouwens ook leuke huisjes.
Mooiste locatie vind ik het Dennenbos.
Je loopt van dit park niet zo even naar zee dan moet je met de auto.
Ik heb er een keer geboekt, maar doordat er iets mis was gegaan met de boeking kwamen in een huisje van een particulier, want ze hadden geen huisjes meer. Het is geloof ik niet zo luxe, maar wel leuk en betaalbaar.
Ik vind de locatie alleen echt een minpunt.
Je loopt van dit park niet zo even naar zee dan moet je met de auto.
Ik heb er een keer geboekt, maar doordat er iets mis was gegaan met de boeking kwamen in een huisje van een particulier, want ze hadden geen huisjes meer. Het is geloof ik niet zo luxe, maar wel leuk en betaalbaar.
Ik vind de locatie alleen echt een minpunt.
Oke dat is dan inderdaad wel een minpuntje...
Denk dat we die dan maar overslaan
Noah
Boukje schreef:Voor wandelen, zwemmen, leuke winkeltjes en terrasjes moet je echt op Texel zijn
Ben er in 6 jaar tijd 10 keer geweest en krijg er geen genoeg van.
Kijk eens op de site van Kobeko of op dewadden.nl
De vvv texel heeft trouwens ook leuke huisjes.
Mooiste locatie vind ik het Dennenbos.
Bedankt voor de tips Boukje
Ik heb even op de site van vvv texel gekeken en daar staan echt leuke en betaalbare huisjes tussen (wij willen dan in september want dan mogen de honden los op het strand )
Ik ga van de week samen met mijn vriend even kijken.
Noah
De honden mogen het hele jaar door los op het strand. Dus ook in het hoogseizoen. Ze dienen alleen aangelijnd te zijn bij de strandovergangen.
Moet wel zeggen dat in het hoogseizoen wel stukken drukker is en je dus extra goed op moet letten dat je hond niemand tot last is.
Ik ga ook ieder jaar in september (dit jaar weer ) en dan is het altijd heel relaxed wandelen.
Boukje schreef:De honden mogen het hele jaar door los op het strand. Dus ook in het hoogseizoen. Ze dienen alleen aangelijnd te zijn bij de strandovergangen.
Moet wel zeggen dat in het hoogseizoen wel stukken drukker is en je dus extra goed op moet letten dat je hond niemand tot last is.
Ik ga ook ieder jaar in september (dit jaar weer ) en dan is het altijd heel relaxed wandelen.
Oke dat wist ik niet, maar goed we houden het gewoon bij september...is ten eerste voordeliger dan het hoogseizoen (wat logisch is) en wij vinden het ook wel lekker als het niet al te druk is
Noah
Ik ben een keer bij Avanti geweest, inderdaad moet je alles met de auto doen tis wel betaalbaar en erg leuk voor de honden. Huisje is eenvoudig maar alles is aanwezig.
Ameland is ook erg leuk om met je hond naartoe te gaan alleen is de overtocht een stuk duurder maar ik vind persoonlijk Ameland leuker dan Texel, sorry Boukje weet dat jij er anders over denkt
Miep schreef:Ik ben een keer bij Avanti geweest, inderdaad moet je alles met de auto doen tis wel betaalbaar en erg leuk voor de honden. Huisje is eenvoudig maar alles is aanwezig.
Ameland is ook erg leuk om met je hond naartoe te gaan alleen is de overtocht een stuk duurder maar ik vind persoonlijk Ameland leuker dan Texel, sorry Boukje weet dat jij er anders over denkt
Ameland is ook heel leuk
Maar je zat gewoon op het verkeerde plekje van Texel (avanti) Je moet bij het Dennenbos zitten, zo mooi daar.