Agility starterset

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Agility starterset

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Ik heb onlangs een agility starterset gekocht voor Miep. Hoewel ze nu nog te jong is en onze tuin bedekt ligt met een dikke laag ijs kan ik niet wachten om daar ter zijner tijd mee aan de slag te gaan.
Alvast wel de tunnel in de woonkamer gehad om Miep daar kennis mee te laten maken. Ze vond het erg leuk om zich er doorheen te wurmen wanneer ik er doorheen probeerde te tijgeren :lol:

Maar zodra ze volgroeid is.... :zweep:
:wink:

Aan de andere kant, hopelijk blijft ze zo lang mogelijk pup!
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Wat leuk! Waar bestaat zo`n set uit?
Ik heb wel een tunnel, maar die vind ze doodeng :P
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

tunnel doodeng? dan moet je die tunnel op zijn kleinst bij elkaar binden, en dan samen met je hond doorheen kruipen en dan deze steeds groter zetten als ze het leuk vind eerder niet vergroten.

als ie wat grote is iemand erbij vragen die je hondje vast houd terwijl jij aan de andere kant in de tunnel kruipt en der roept
al me kinders uitgevlogen
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Set bestaat uit een tunnel, 1 hindernis in hoogte verstelbaar, 4 slalom palen, een pauze 'matje', finish matje en een stopwatch.
Of de kwaliteit zo geweldig is weet ik nog niet overigens :)

Dit is 'm: http://www.hondenwebshop.nl/product/det ... tarter+set" onclick="window.open(this.href);return false;
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nou om mee te beginnen is het vast leuk hoor. :) Alleen die finishlijn zie ik het nut niet van in............. :confused:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Agnes

Zelf er door heen kruipen heb ik nog niet gedaan (gaat ook wat lastig). Wel snoepjes er in gooien, of lokken aan de andere kant. Maar madam tilt dan de tunnel op zodat de snoepjes er uit rollen aan de andere kant, en dan kan ze dan lekker smikkelen... hihihi

Zal als het mooier weer wordt wel weer eens proberen :)
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Agnes schreef:Zelf er door heen kruipen heb ik nog niet gedaan (gaat ook wat lastig). Wel snoepjes er in gooien, of lokken aan de andere kant. Maar madam tilt dan de tunnel op zodat de snoepjes er uit rollen aan de andere kant, en dan kan ze dan lekker smikkelen... hihihi

Zal als het mooier weer wordt wel weer eens proberen :)
Ze is in ieder geval slim genoeg :lol: :lol:
Agnes

haha daar ligt het ook meestal niet aan...
Plaats reactie