Overmorgen gaat Leila onder het mes. Twee verdachte bultjes bij de tepels worden weggehaald. Het zekere voor het onzekere. We hebben alle vertrouwen dat het goed komt. Kan mevrouw zich lekker een week aanstellen. Vorige keer, na de sterilisatie piepte ze als een klein kind twee/drie dagen achterelkaar. Alsof haar en alleen haar het grootste onrecht op de hele wereld was aangedaan. Tjonge tjonge...
Sterkte voor na de operatie voor Leila.
En ik hoop dat je het grappig bedoeld in jouw post, maar ik geloof niet dat honden het vermogen hebben om zich daadwerkelijk aan te stellen dus zij zal haar redenen gerust wel gehad hebben om te piepen
Het aanstellen van de jongedame was inderdaad als grapje bedoeld, normaal is ze zo hard als staal. Vorig jaar knalde ze nog zonder met de ogen te knipperen door de hordeur...ik bedoel maar. Ook torpedeert ze Abby soms als die even niet oplet. Maar als het zo ligt te piepen in de mand denk je wel eens...........wat anders, over zieke mannen, mijn vrouw is het roerend met jullie eens !
de dierenarts belde gisteren, vanwege drukke agenda en zijn wens om er geen haastklus van te maken is Leila's operatie doorgeschoven naar a.s maandagochtend...