Vandaag is het zover... Ik zit te wachten op het telefoontje dat Dizzy aan de beurt is... Pff, zie er echt enorm tegenop!
Zal blij zijn als alles goed is verlopen en Dizzy weer helemaal opgeknapt is!
Gelukkig mag ik direct na de operatie bij haar, want anders breekt ze heel de tent af en ik blijf bij haar tot ze onder narcose is...
Sterkte vandaag! En dat Dizzy maar snel weer de oude mag zijn.
Wij mochten ook bij Jayla blijven toen ze onder narcose ging en werden direct gebeld toen ze klaar waren met de operatie en zijn toen weer naar haar toe gegaan.
Jayla was een paar dagen erg pieperig door de narcose, hoop voor je dat Dizzy dat niet heeft!
We zijn imiddels thuis en de operatie is goed gegaan. Dizzy heeft alleen een temperatuur van 36.6 (lijkt me aan de lage kant?!) en is heel duf... Heb een deken over haar heengelegd.
liesjeb schreef:We zijn imiddels thuis en de operatie is goed gegaan. Dizzy heeft alleen een temperatuur van 36.6 (lijkt me aan de lage kant?!) en is heel duf... Heb een deken over haar heengelegd.
lekker warmhouden, vaak krijgen ze het koud van de narcose.. trekt wel bij. Wel goed in de gaten houden natuurlijk
Iedereen nog bedankt voor de reacties.
Ze doet het goed, maar is nog wel wat onrustig/pieperig en heeft nog een paar keer overgegeven...
Haar temperatuur is gelukkig weer normaal.