Guus geschopt :(

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Linnie

Guus geschopt :(

Ongelezen bericht door Linnie »

Ben nog helemaal aan het koken van woede..

Net in het park was Guus met een labradorteefje aan het spelen op het losloopveld. Een stuk verder loopt een buurman met zijn twee maltesers. Natuurlijk speurt Guus erop af :roll: .. Die man doet hartstikke panisch, tilt een van zijn honden op en begint 'ROT OP' tegen Guus te gillen en draait rondjes om zijn eigen as. Ik was al onderweg om mijn ongeleid projectiel te vangen, geeft die man Guus een schop!!! :shock:
Wat ik daarna riep, zal ik maar niet herhalen, maar die eikel schold mij ook uit dat mijn hond niet los mag. (oke.. waar hij stond niet, maar waar ik met Guus was wél..) Toen was/bleek zijn hond ineens los en ging hij die niet pakken. Ik heb hem heel kinderachtig 3 keer nageroepen dat je hond hier niet los mag..

Ik ben zo boos! :evil:
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Kan me voorstellen zeg, ik zou ook koken van woede :evil:
Arme Guus,is hij erg geschrokken?
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Linnie

Nee Guus gaf geen kik, terwijl de schop volop in zn zij was :evil:
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Linnie schreef:Nee Guus gaf geen kik, terwijl de schop volop in zn zij was :evil:
Belachelijk! Sommige mensen.... :kots:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Linnie

Ik weet waar hij woont, maar melding bij de politie zal wel geen zin hebben :(
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Belachelijk dit!! Hij had m inwendig wel hartstikke kunnen verwonden.. als ie dan zo panisch is dan loopt hij weg met zijn 2 maltezers..ja toch.

Jammer hoor als andere hondeneigenaren niet begrijpen dat honden tijd nodig hebben om opgevoed te worden..

Wat een bikkel is die Guus zeg!! Ik mag t niet zeggen maar hij had die kerel beter in zijn voet kunnen bijten...weet t..mag ik niet zeggen..ff hard op gedacht :oops:
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Dit is toch niet normaal? Geen wonder dat je kookt van woede. :evil: Je zou zo'n man toch een r...tschop teruggeven?
Dat je hond van het losloopveldje een stukje doorspurt is toch niet zo gek?
Ik heb het niet zo op kleine hondjes, maar de baasjes zijn ook niet mijn favoriet. Zijn net als hun hondjes om niets in paniek en versterken dat gevoel naar elkaar ook nog eens.
Afijn, gelukkig lijkt Guus er geen last van te hebben. (tot hij die buurman misschien weer tegenkomt).
Maar even lekker kroelen met Guus, dan komt he met jullie wel weer in orde. :wink:
Linnie

Toen hij Guus een schop gaf, rende ik ook echt als een dolle stier op hem af 'Geef je mn hond nou *pppiieeeeppp*domme een schop???' Had mn riem al in de lucht, had die musketonhaak zo in zn voorhoofd willen planten.. maar ja puntje bij paaltje doe je dat natuurlijk niet :oops:
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Arme Guus!! Hoe kan iemand die lieverd nou een schop geven!! :verliefd1:

Die man verdient echt zelf een schop onder zijn hol! :evil: Mensen... Soms zou je ze :oops:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Het is hoogst irritant als mensen zich met de opvoeding van je eigen hond bemoeien (tenzij je er om vraagt natuurlijk;)) maar dit slaat wel echt alles! :evil: :vechten: :boksen:
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Inderdaad welke gek gaat die lieve,lompe Guus nou schoppen :evil: :cry:

Vaak sta je bij dit soort dingen met je bek vol tanden en denk je achteraf had ik maar ..... Alhoewel een verse drol voor z'n deur :D
Ineke P

Ongelezen bericht door Ineke P »

Wat een r.tkerel. Ik zou ook koken van woede en het liefst zo'n vent zelf een schop onder zijn h.l verkopen :evil:
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Nathalie, ééntje maar? :confused: Ik wil die van Joris wel een paar dagen opsparen en kom ze dan met liefde brengen
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Waar woon je? Ik ben in staat om er heen te rijden en die vent een schop onder zijn hol te geven....is ie nou helemaal van de pot gerukt??? :evil: Wie aan een hond komt....komt aan mij! (eh ons toch?)
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Jij bent er verantwoordelijk voor dat jou hond niet op andere honden af stromt.
Maar ik zweer het je, als hij mijn hond geschopt had, dan had ik hem geschopt en goed ook :evil: Als mijn hond die maltezer nou op stond te vreten, owkee dan zou ik het als een soort paniek reactie nog kunnen snappen, maar zo? nou echt die had kreupel gelopen :mad:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Plaats reactie