ps. Met ''opa'' gaat het inmiddels weer goed. Vrouwtje heeft hem net gebeld. Kan ik volgende week weer met hem spelen

Nee, bij deze opa en oma gedraag ik mij altijd heel goed. Ik heb zelfs al een keertje bij ze gelogeerd. Bij de ouders van mijn vrouwtje gedraag ik mij niet zo goed. Zij vinden mij niet zo aardigMartine.jolie schreef:Dat klinkt gezellig Max![]()
Zijn dit niet de opa en oma waar jij je ook wel eens wat anders gedraagt?
Hmm....die tips lijken mij wel erg interessant. Ik krijg de koelkast bij mijn opa en oma niet open en thuis lukt het ook al niet. Zelfs de berging vormt een groot probleem. Gelukkig ben ik altijd heel erg lief bij deze opa en oma en verdwijnt er niks de koelkast in.Els schreef:Max: misschien ff een kleine tip: je moet opa en oma niet te vaak omver springen, anders verdwijnen al die lekkere hapjes in dat grote kouwe ding , die koelkast of zoiets.![]()
Ikke Max heb wel een paar tips voor je om dat ding toch open te krijgen, zelf met een sterke magneet erop. Beetje wilskracht erbij en dan kom je toch veel lekkere hapjes tegen..![]()
Mijn "opa" en "oma" hebben de koelkast (door mij) vergrendeld, daar lukt dat niet meer, maar thuis kan ikke er lekker wel bij..tot groot verdriet van baasje en vrouwtje