zooo verwend!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

zooo verwend!

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Gisteren gingen mijn baasje en vrouwtje eten bij de ouders van mijn baasje, mijn ''opa'' en ''oma''. Ik mocht zoals altijd mee. Dat vind ik helemaal geweldig! ''Oma'' verwendt mij altijd met meerdere runderoortjes, knoken, snoepjes, kaasjes en andere lekkere beloningen en doet verschillende commando's met mij oefenen. '' Opa'' vind ik helemaal geweldig :verliefd1: Ik speel en stoei de hele tijd met hem en hij is een van mijn grootste vrienden. Als wij de straat inrijden word ik helemaal wild van blijheid zo graag ga ik mee met baasje en vrouwtje. Gisteren was ''oma'' aan het koken. Ik ben de hele tijd ernaast gaan zitten in de hoop dat er iets op de grond viel. Helaas is zij een betere kok dan mijn vrouwtje en baasje en was er niks te vangen. Toen zij klaar waren met de soep en moesten wachten op de macaroni heeft oma de soep laten afkoelen en toen hij bijna koud was, kreeg ik een bakje verse soep met lekkere stukjes kip en bouillon :) Dat was hemels :klasse: Jammer genoeg was ''opa'' een beetje ziek en is hij erna naar bed gegaan. Toen zij klaar waren met de macaroni mocht ik de restjes eten! Wauw, dat was echt super lekker. Na het eten ben ik lekker gaan uitbuiken en in slaap gevallen totdat vrouwtje en baasje naar huis gingen. Ik ben echt zoooo verwend :verliefd1:

ps. Met ''opa'' gaat het inmiddels weer goed. Vrouwtje heeft hem net gebeld. Kan ik volgende week weer met hem spelen :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

:D :D IK heb ook zo een opa en oma :lol:
Fijn he, ik hoop dat ik ook gauw weer ga
:blondpootje: Bommel
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Martine.jolie

Ongelezen bericht door Martine.jolie »

Dat klinkt gezellig Max :)
Zijn dit niet de opa en oma waar jij je ook wel eens wat anders gedraagt? :D
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Max: misschien ff een kleine tip: je moet opa en oma niet te vaak omver springen, anders verdwijnen al die lekkere hapjes in dat grote kouwe ding , die koelkast of zoiets. :D
Ikke Max heb wel een paar tips voor je om dat ding toch open te krijgen, zelf met een sterke magneet erop. Beetje wilskracht erbij en dan kom je toch veel lekkere hapjes tegen.. :twisted:
Mijn "opa" en "oma" hebben de koelkast (door mij) vergrendeld, daar lukt dat niet meer, maar thuis kan ikke er lekker wel bij..tot groot verdriet van baasje en vrouwtje :cry:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Martine.jolie schreef:Dat klinkt gezellig Max :)
Zijn dit niet de opa en oma waar jij je ook wel eens wat anders gedraagt? :D
Nee, bij deze opa en oma gedraag ik mij altijd heel goed. Ik heb zelfs al een keertje bij ze gelogeerd. Bij de ouders van mijn vrouwtje gedraag ik mij niet zo goed. Zij vinden mij niet zo aardig :cry: En zij zijn ook geen honden gewend en weten dus niet zo goed hoe ze met mij moeten omgaan. De ouders van mijn baasje hebben vroeger een hond gehad, een kruising van een fox terrier en een boerenfoks. Hij is 16 jaar geworden en volgens baasje en vrouwtje was dit ook een lieve en leuke hond. Jammer genoeg heb ik hem niet gekend, want hij is nu al 6 of 7 jaar dood.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Els schreef:Max: misschien ff een kleine tip: je moet opa en oma niet te vaak omver springen, anders verdwijnen al die lekkere hapjes in dat grote kouwe ding , die koelkast of zoiets. :D
Ikke Max heb wel een paar tips voor je om dat ding toch open te krijgen, zelf met een sterke magneet erop. Beetje wilskracht erbij en dan kom je toch veel lekkere hapjes tegen.. :twisted:
Mijn "opa" en "oma" hebben de koelkast (door mij) vergrendeld, daar lukt dat niet meer, maar thuis kan ikke er lekker wel bij..tot groot verdriet van baasje en vrouwtje :cry:
Hmm....die tips lijken mij wel erg interessant. Ik krijg de koelkast bij mijn opa en oma niet open en thuis lukt het ook al niet. Zelfs de berging vormt een groot probleem. Gelukkig ben ik altijd heel erg lief bij deze opa en oma en verdwijnt er niks de koelkast in.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat was een leuke dag :D
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Zie je wel Max, je kunt het wel. :applaus:
Gelukkig dat opa weer opgeknapt is, kunnen jullie de volgende keer weer fijn spelen :)
Plaats reactie