maat tuigje

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
hobie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

maat tuigje

Ongelezen bericht door hobie »

Ik ben aan het uitkijken voor Joeki om een tuigje te kopen. vanaf het voorjaar ga ik zeiltraining geven, ik wil Joeki dan meenemen op het ponton en in de motorboot (rustig aanleren) Aangezien ze nu al een waterzot is, wil ik haar als het nodig is uit het water kunnen helpen en daarvoor lijkt een tuigje mij toch handiger dan een halsband en vooral ook veel comfortabeler voor haar. Ik zoek dus best een tuigje met een handvat denk ik. Die van K9 lijken mij wel wat, maar ze zijn behoorlijk prijzig. Dus om er 1 te kopen en dat ze er snel uitgegroeid is zou zonde zijn.
Welke maat hebben jullie voor een volwassen labrador?
Joeki is een teefje, ze was de kleinste van het nest en weegt met 19 weken 13,6 kg, dus ik denk niet dat het echt een grote wordt. Ze is ook slank van bouw.
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Beetje laat, maar toch. Dana heeft maat 2, zij is een groot teefje van 33 kilo. Maat 2 past haar goed.
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Misschien kan je eens bij een watersportwinkel kijken voor een speciaal tuigje.Ik heb er zelf ook eentje.Heel handig en stevig.Ze hebben een fel oranje kleur wat je dus goed in het water kan zien en ik trek die twee van mij zo weer aan boord!!Meestal hebben ze die niet op voorraad maar zijn wel te bestellen.Ik heb ze van het merk Plastimo en waren helemaal niet zo duur.
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Oh ja,ze hebben ze ook bij dierenvilla.nl
Ik heb maat M voor mijn Lab en Golden.Ze kosten geloof ik iets van 23 euro maar dan heb je wel een speciaal zwemtuigje.Je vind ze onder de hondenkleding/zwemvesten.
Plaats reactie