De KM echter was helaas niet zo gecharmeerd van vooral de jonge reutjes. Zo bleek in de jongere series dat er maar 1 labje met een Uitmuntende score was. Voor dit labje natuurlijk een super prestatie
Toen moest Bram er aan geloven. Hij was de jongste van de stel en het was voor hem de 1e keer in de tussenklasse. En ik moet zeggen dat hij mij niet teleurgesteld heeft. Hij stond als een huis.
Want inderdaad hij kan zo goed en zo lang vrijwel volkomen stilstaan. Helemaal gefocused op het vrouwtje, dus wat wil je nog meer.
Jammer van de beoordeling ZG. Een minpunt was volgens de KM dat hij niet voldoende borstomvang zou hebben. Daar kan ik me redelijk in vinden hoor, want hij is nog niet volledig uitgezwaard. Daarnaast zou z'n snuit langer mogen zijn. Nou, daar snap ik echt helemaal niets van. Verder eigelijk alleen maar positief, dus ach... Volgende keer maar weer bij een andere KM kijken.
Op de show hebben we ook kennis gemaakt met labbers en Keo van het forum. Dat was ook super gezellig en we hebben lekker bijgekletst. De andere forummers helaas niet gezien en gesproken, maar dat komt vast de volgende keer wel weer.
Mariska1972 zat volgens mij naast mij met de pups en jeugd reutjes. Hebben zelfs even met elkaar gesproken, maar dat drong pas later tot me door.
Waarschijnlijk gaan we naar de paasshow in Leeuwarden. Kan Bram nog weer in de tussenklasse meedoen. Want de open klasse laat ik zolang Bram nog niet uitgegroeid is aan me voorbij gaan.
Al met al dus een show om met gemengde gevoelens aan terug te denken