straks naar de DA
straks naar de DA
Mexx is nu een week aan de dunne dus vind ik dat de DA hem na moet gaan kijken.
Een week lijkt lang en ik had al veel eerder gebeld als hij verder niet wilde eten, drinken of niet fit was.
Ook leek het vrijdag en zaterdag op te knappen maar helaas was dit niet het geval.
Hoop dat de DA iets voor kan schrijven dat het stopt want dit is zielig voor hem en voor ons.
Een week lijkt lang en ik had al veel eerder gebeld als hij verder niet wilde eten, drinken of niet fit was.
Ook leek het vrijdag en zaterdag op te knappen maar helaas was dit niet het geval.
Hoop dat de DA iets voor kan schrijven dat het stopt want dit is zielig voor hem en voor ons.
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Nee gewoon rijst.....speurneus carola schreef:heeft ie gezegt hondenrijst? mensenrijst moet je minimaal 3 uur koken wil een hond dat een beetje kunnen verteren.
Gatverdrie wat een oen dat hij niet hondenrijst zegt dan.
Nou dat wordt morgen een tripje dierenwinkel, als ze het daar hebben.
Oh man vergeten van de Giardia....
Wilde het opschrijven op mijn hand om niet te vergeten en toen ging de telefoon.
Echt joh ben een vergiet de laatste tijd

Hij zei wel dat als het vrijdag niet aan de betere hand is moesten we weer bellen.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Vervelend, is het altijd dun of wisselend?
Wat je ook kan doen (ook voor Giardia) is een ontlastingsonderzoek via "het woud" -> http://www.wormbestrijding.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben dat toevallig pas gedaan met Daan, wij hebben gister ontlasting opgestuurd via een speciale kit die we van hun hebben ontvangen en vandaag hadden we de uitslag al in de mailbox. (Daan had geen wormen en/of Giardia)
Hele nette en snelle service daar en een stukje goedkoper dan een dierenartsconsult (over het algemeen)
Het kost je 20 euro en dan weet je alles qua wormen en/of andere parasieten in de ontlasting.
Wat je ook kan doen (ook voor Giardia) is een ontlastingsonderzoek via "het woud" -> http://www.wormbestrijding.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben dat toevallig pas gedaan met Daan, wij hebben gister ontlasting opgestuurd via een speciale kit die we van hun hebben ontvangen en vandaag hadden we de uitslag al in de mailbox. (Daan had geen wormen en/of Giardia)

Hele nette en snelle service daar en een stukje goedkoper dan een dierenartsconsult (over het algemeen)
Het kost je 20 euro en dan weet je alles qua wormen en/of andere parasieten in de ontlasting.
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015