Een lege frisfles..

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Een lege frisfles..

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Whaha, die Tabor!

Mijn knappe ventjes kwamen net terug van training. Ze hadden geleerd af, nou was ik daar al mee in de weer geweest dus ik keek er ook niet van op dat Tabor bij verre de beste was :klasse: hij is gewoon een super knap hondje :verliefd1: 8)
Eenmaal thuis was hij nog lekker in de weer en was ie zn best aan het doen voor een lege frisfles. Achja waarom ook niet, plastic er maar wel even afgehaald en als een dolle stier ging hij door het huis heen! Jeetje mina zeg :lol: zo had ik hem nog nooit gezien met zn speeltjes :roll: Wat ben ik dan toch blij met mn tapijtje :roll:
En inderdaad niet te lang, maar door de drukke dag was meneer gelukkig gauw moe en ligt nu lekker in zn benchie te tukke :D
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Jaaa die petflesjes zijn GEWELDIG :D Pfff Guus vindt ze ook vaak op straat en die gaan de hele wandeling mee :roll:

Knap dat Tabor het zo goed doet :klasse:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Waar ze zich wel niet mee kunnen vermaken :D
LoveLab

Ongelezen bericht door LoveLab »

Hier ook hoor! In de zomer krijgt ie altijd ééntje met water, die even in de vriezer is geweest!! Vind ie geweldig!
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

LoveLab schreef:Hier ook hoor! In de zomer krijgt ie altijd ééntje met water, die even in de vriezer is geweest!! Vind ie geweldig!
Gister kwamen echt even de doldwaze minuten aanzetten hoor :shock: haha, maar wanneer het wat bekender is zal een bevroren fles ook wel lekker zijn idd met heet weer? Maar voor nu nog even niet, als ik zoiets tegen mn benen krijg is dat wel even minder :oops:
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

als we puppen hebben spelen ze ook met die petflesjes gevuld met brokjes rammelt zo lekker
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door jose geurtse »

Geweldig toch, gewoon een plastic fles als speelgoed :D
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Weet je wat nog eens goedkoop speelgoed is? Gewoon een oude spijkerbroek die weggaat de pijpen van afknippen, knoop erin en spelen maar! En helemaal niet erg als het stuk gaat:p
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

daantjuh85 schreef:Weet je wat nog eens goedkoop speelgoed is? Gewoon een oude spijkerbroek die weggaat de pijpen van afknippen, knoop erin en spelen maar! En helemaal niet erg als het stuk gaat:p
Als hij zich dan maar niet vergist met een goede spikerbroek 8)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

jose geurtse schreef:
daantjuh85 schreef:Weet je wat nog eens goedkoop speelgoed is? Gewoon een oude spijkerbroek die weggaat de pijpen van afknippen, knoop erin en spelen maar! En helemaal niet erg als het stuk gaat:p
Haha nee nog niet gebeurd :eusashhh: de hond van vrienden van ons is echte speelmaniac :lol: sloopt daarbij nog wel eens wat met zn mooie tandjes maar dan is zo'n oude spijkerbroek helemaal niet erg, maar wel erg leuk speelgoed!
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

daantjuh85 schreef:
jose geurtse schreef:
Haha nee nog niet gebeurd :eusashhh: de hond van vrienden van ons is echte speelmaniac :lol: sloopt daarbij nog wel eens wat met zn mooie tandjes maar dan is zo'n oude spijkerbroek helemaal niet erg, maar wel erg leuk speelgoed!
:klasse:
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Heerlijk speelgoed zo'n lege of half gevulde fles.
wat kunnen ze dan gek doen :D
sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sam »

Ook hier vinden ze een petfles geweldig
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Petfles was vroeger HET favoriete speeltje van Max.
Hij mocht er alleen in de tuin mee spelen.
hij sprong op de fles, die schoot dan weg tegen de border en schoot dan weer een andere kant op. Daar kon hij zich toch mee amuseren.
Het maakte alleen een hels kabaal.
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Joppe heeft het bericht ook gelezen, geloof ik :D :D
Plaats reactie