Er kwam een nieuwe oefening bij, dus moest er heel wat uitgelegd worden, maar sommige mensen snappen echt niks! En als hun hond er dan van door gaat, staan ze er bij te lachen, en doen niks. En ik maar wachten.
Ik bedoel: als je moet wachten op 7 anderen, en de oefening duurt 2 minuten per keer, dan sta je dus 14 minuten te wachten.
Daarbij begon de les ruim 5 minuten te laat en 10 minuten voor tijd stopten ze omdat er iemand cake ging trakteren. Ik was er inmiddels zo klaar mee, dat ik meteen naar huis ben gegaan. Ik hoop dat het volgende week weer wat beter gaat ( we hadden vandaag niet onze vaste trainster) maar het blijft natuurlijk zo dat je elke keer op elkaar moet wachten....zucht.
We hebben vandaag dus zo'n 5 minuten gevolgd, toen de af en blijf oefening, (5 minuutjes), daarna de blijf en kom voor oefening, om de beurt, dus 7 keer minstens 1,5 minuut wachten, en daarna dus de nieuwe terug plaats oefening die minstens 20 minuten duurde. En dat was het dan....Ik weet werkelijk niet of ik er mee doorga, ik vind de mensen in deze groep ook niet zo leuk ofzo, te veel geouwehoer, en te weinig actie.
Lachen als je hond er vandoor gaat
Nou ja, volgende week maar weer kijken of het nog wat gaat worden.