Ooooh dat wachten...
Vandaag gebeld met de fokker om een afspraak te maken voor ons eerste bezoekje! Volgende week woensdag is het zover, dan ga ik Senna ontmoeten!!
Ik kan haast niet wachten, maar het is natuurlijk ook wel leuker als ze ietsje ouder zijn, misschien zelfs al de oogjes open? Komende woensdag is ze 2,5 week oud.. ben echt heeeeeel erg benieuwd!
Wij zijn ook voor het eerst gaan kijken toen ze 2.5 week was erg lief zijn ze dan. Zaterdag gaan we voor de derde keer kijken ze is 5 weken, ben ook weer zo benieuwd, maar inderdaad wat duurt wachten lang he. Zaterdag over 3 weken komt ze bij ons
Veel plezier woensdag t wordt zeker leuk en je wordt alleen nog maar meer verliefd op haar en dan duurt t wachtn nog langer
Iefke schreef:Wij zijn ook voor het eerst gaan kijken toen ze 2.5 week was erg lief zijn ze dan. Zaterdag gaan we voor de derde keer kijken ze is 5 weken, ben ook weer zo benieuwd, maar inderdaad wat duurt wachten lang he. Zaterdag over 3 weken komt ze bij ons
Veel plezier woensdag t wordt zeker leuk en je wordt alleen nog maar meer verliefd op haar en dan duurt t wachtn nog langer
Ooooohw wat leuk dat jullie alweer gaan kijken!
Hoevaak gaan jullie zeg maar totdat ze mee naar huis komt?
Had jullie pupje de oogjes al open met 2,5 week??
Om nu zaterdag te gaan kijken is natuurlijk ook super, dan zijn het al echte hondjes.. lekker spelen en knuffelen! Veel plezier alvast!!!
Wi gaan ook een Senna krijgen, wel een geliefde naam haha!
Onze Senna is een zwarte pup. As zondag gaan we weer kijken en krijgen we de definitieve toewijzing! De zaterdag erna mag ze met ons mee naar huis:). Ze is dan 8 weekjes oud! Kan niet wachten:):)
Groetjes Marion
Onze Senna is een zwarte pup. As zondag gaan we weer kijken en krijgen we de definitieve toewijzing! De zaterdag erna mag ze met ons mee naar huis:). Ze is dan 8 weekjes oud! Kan niet wachten:):)
Groetjes Marion
Haha, toevallig dat ik ergens anders een reactie van jou zag en ik de naam Senna inderdaad ook zag staan.. en dat je pupje in januari is geboren! Inderdaad een geliefde naam.. moet zeggen dat ik hem al erg lang in mijn hoofd had... maar bleef twijfelen omdat ik Noah ook zo leuk vind
Wel spannend als je dan de definitieve toewijzing krijgt!! Heb je al een bepaalde voorkeur of maakt het niet uit omdat ze allemaal zo lief zijn?
Toen ze 2,5 weken waren waren de oogjes al open en ze maakten een leuk baby hond geluidje, de week erop liepen ze al rond heel wankelend nog. Zaterdag gaan we weer dan zijn ze ruim 5 weken. De week erna gaan we echt kijken welke hond Vida wordt en dan nemen we haar 12 maart mee naar huis. We zijn dan 5 keer weze kijken.
Wat leuk allemaal! Heel veel plezier en voorpret gewenst! Ik kan me voorstellen dat jullie je op de dag verheugen dat de kleine mee naar huis mag. Cadeautjes zijn het .......zo lief!
Groetjes Marion
Haha, toevallig dat ik ergens anders een reactie van jou zag en ik de naam Senna inderdaad ook zag staan.. en dat je pupje in januari is geboren! Inderdaad een geliefde naam.. moet zeggen dat ik hem al erg lang in mijn hoofd had... maar bleef twijfelen omdat ik Noah ook zo leuk vind
Wel spannend als je dan de definitieve toewijzing krijgt!! Heb je al een bepaalde voorkeur of maakt het niet uit omdat ze allemaal zo lief zijn?
Nou ze zijn natuurlijk allemaal schattig, maar we hebben wel een voorkeur. Er is er een die heel rustig en afwachtend is, een echte knuffelaar die het heerlijk vind om bij je te liggen en bij je weg te kruipen.. We zijn helemaal verliefd!! Haha.... Morgen gaan we kijken
Ook wij zijn vandaag weer op kraamvisitie geweest , ze zijn nu 5 weken en 2 dagen en wat een scheetjes, al lekker actief en ze zien er gezond uit. We hebben nog geen keuze gemaakt dat doen we een week voordat ze mee gaat, maar om eerlijk te zeggen zijn ze allemaal lief. De moeder heeft het wel zwaar hoor met 8 pups, ze drinken nog steeds bij haar maar krijgen ook al bijvoeding.....................maar t is toch niet niets voor een mama. De fokker zei ook dat de moeder het over een week echt wel zat begint te worden en ook steeds vaker het nest verliet. Woensdag met het mooie weer hebben ze even buiten in het zonnetje gezeten al. Och nog 3 weken..........................wat duurt dat lang
Ooooooh wat leuk dat jullie alweer zijn gaan kijken
Kan mij voorstellen dat je altijd wel stiekem een voorkeur hebt hihi.. maar goed, je gaat er sowieso van houden en als je dan te horen krijgt, dit wordt jou pupje.. ben je SMOORverliefd!!
Echt zo leuk allemaal!
Ik nog 3,5 dag wachten en dan mag ik ook gaan kijken hihihi