Dierenpension Keijzers Reusel

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Dierenpension Keijzers Reusel

Ongelezen bericht door jeltje »

Wij kunnen hier op 15 maart met Zyva starten met de jachttraining voor retrievers. Ook is er evt een plaatsje voor Zyva in hun pension in de zomervakantie. Wie kent deze training en wie kent dit pension?
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Volgens mij traint Laboriginals hier ook, is dat niet Will Keijzers?
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Het pension ben ik niet bekend mee, maar ik doe hier ook retrievertraining met Keo sinds november (pas 2 lessen gehad).
15 maart beginnen wij ook weer, dus misschien komen we elkaar wel tegen :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Dat is inderdaad bij Wil Keijzers. Ik zal Laboriginals een pbtje sturen bedankt.

Esmoezie wat leuk dat je daar ook retriever training volgt, we gaan elkaar dan vast tegen komen. Heb je het naar de zin daar?
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Ik kom hier inderdaad al ruim 10 jaar. Begonnen met Tinkle (nu bijna 13), vervolgens Cayenne, Gimmick, Pippi en Dazzle. Met sommige honden jarenlang blijven plakken in de zaterdaggroep, met andere wat korter getraind. Daar kan je al uit opmaken dat ik een tevreden klant ben, anders was ik natuurlijk wel verder gaan kijken :)

Maar wat geldt voor mij, hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden. In ieder geval is Wil een labradormens in hart en nieren en een ervaren trainster. Ze loopt met haar eigen labjes al jarenlang wedstrijden en fokt heel af en toe een nestje. Maar of haar aanpak jou zal aanspreken, zal je toch zelf moeten ervaren.

Over het pension kan ik niks zeggen, mijn honden gaan nooit in pension. Het ziet er in ieder geval keurig netjes en professioneel uit.

Enne... misschien komen we dan wel met z´n allen bij elkaar in de groep. Ik moet a.s. maandag met Dazzle examen doen voor de gevorderde gehoorzaamheid en daarna start ik met haar ook met de retrievertraining. Ik heb nog niet gehoord welke avond dat gaat worden, maar wie weet... gezellie :)

Hanneke
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Hanneke, dat je daar al 10 jaar komt dat zegt inderdaad genoeg :wink: . Ik ben heel benieuwd. Heb een mailtje gekregen waarin wat dingen staan die in de cursus aan bod komen en dat klonk erg ingewikkeld, ha, ha, dus ik ben benieuwd, we hebben er zin in. Zyva mag aansluiten bij een groepje die daar de basiscursus hebben gedaan. Het zou gaan om een groepje van 7 hondjes, op dinsdagavond van half 8 tot 9. Wie weet komen we elkaar tegen, lijkt me leuk. Weet jij misschien wat voor lijn ik nodig heb? Ik heb begrepen dat ik een dummy en fluitje daar kan kopen maar weet eigenlijk niet wat voor lijn handig is. Verder nog tips wat ik nodig heb?
esmoezie
Speurneus
Speurneus

jeltje schreef:Hanneke, dat je daar al 10 jaar komt dat zegt inderdaad genoeg :wink: . Ik ben heel benieuwd. Heb een mailtje gekregen waarin wat dingen staan die in de cursus aan bod komen en dat klonk erg ingewikkeld, ha, ha, dus ik ben benieuwd, we hebben er zin in. Zyva mag aansluiten bij een groepje die daar de basiscursus hebben gedaan. Het zou gaan om een groepje van 7 hondjes, op dinsdagavond van half 8 tot 9. Wie weet komen we elkaar tegen, lijkt me leuk. Weet jij misschien wat voor lijn ik nodig heb? Ik heb begrepen dat ik een dummy en fluitje daar kan kopen maar weet eigenlijk niet wat voor lijn handig is. Verder nog tips wat ik nodig heb?
Heejj misschien zitten we bij elkaar in het groepje? Ik train op dinsdagavond van 19.30 tot 21.00u. Weet je zeker dat jij maar een uur traint?
Een lijn zou je daar ook kunnen kopen geloof ik. Ik heb de eerste paar lessen gewoon met Keo's eigen riem mogen trainen. Inmiddels heb ik een jachtlijntje voor hem gekocht.
groetjes Juliette

jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

De training is inderdaad 1,5 uur. Wel leuk als we bij elkaar komen, maar Zyva is pas een half jaar oud en Keo 2 jaar. Zou dat toch bij elkaar kunnen komen? Een jachtlijntje dus, klinkt logisch behalve dat ik geen idee heb wat het is :D
esmoezie
Speurneus
Speurneus

jeltje schreef:De training is inderdaad 1,5 uur. Wel leuk als we bij elkaar komen, maar Zyva is pas een half jaar oud en Keo 2 jaar. Zou dat toch bij elkaar kunnen komen? Een jachtlijntje dus, klinkt logisch behalve dat ik geen idee heb wat het is :D
Uhhh ja ze kan best bij Keo komen. Mijn mannetje en ik hebben nooit eerder jachttraining gedaan en hebben ook nog een hoop te leren :D

Tja hoe leg ik uit wat een jachtlijntje is.... :confused:
Het is een lijntje aan een stuk, waarvan de lus om de hond's nek gaat. Vrij kort...
Ik zou in maart aan Wil vragen wat voor lijntje je het best kunt gebruiken :wink:
groetjes Juliette

jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Wel gezellig, dan zal Dazzle van Laboriginals misschien ook wel in dezelfde groep komen. Leuk 3 hondjes van het forum :) . Ik wacht inderdaad maar rustig af wat ik allemaal nodig heb, eerst maar eens kijken of we het leuk vinden. Het is ook zo gekocht als we iets moeten hebben.
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

wij hebben ook bij Wil getraind en het is goed bevallen
alleen ligt het voor ons momenteel ff stil met trainingen

misschien straks puppytraining weer moeten ff kijken

gr mariska
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

jeltje schreef:Hanneke, dat je daar al 10 jaar komt dat zegt inderdaad genoeg :wink: . Ik ben heel benieuwd. Heb een mailtje gekregen waarin wat dingen staan die in de cursus aan bod komen en dat klonk erg ingewikkeld, ha, ha, dus ik ben benieuwd, we hebben er zin in. Zyva mag aansluiten bij een groepje die daar de basiscursus hebben gedaan. Het zou gaan om een groepje van 7 hondjes, op dinsdagavond van half 8 tot 9. Wie weet komen we elkaar tegen, lijkt me leuk. Weet jij misschien wat voor lijn ik nodig heb? Ik heb begrepen dat ik een dummy en fluitje daar kan kopen maar weet eigenlijk niet wat voor lijn handig is. Verder nog tips wat ik nodig heb?
lijn kun j daar ook eventueel kopen ;)
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Mariska, heb jij misschien een indruk gekregen van het pension? Wij kunnen Zyva daar van de zomer 2 weekjes naar toe brengen en omdat ze daar dan al wekelijks komt en ook Wil al kent lijkt het ons wel prettig voor Zyva.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Ja hoor, we komen allemaal in dezelfde groep op dinsdagavond :D Onze muis is vanavond geslaagd voor de gevorderde gehoorzaamheid (ze was 1e met 92 punten !!!!!) en 15 maart gaan we beginnen met de retrievertraining. Dus we komen elkaar dan tegen. Gezellig :) Dazzle´tje is ook pas 10 maanden, scheelt dus niet zo heel veel met jouw Zyva. Er gaan van onze groep 4 honden door, allemaal 9 à 10 maanden oud. Twee Labradors, een Flatcoat en een Stabij. En er komt ook nog een Drent van 2 jaar in de groep, hoorde ik.

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
esmoezie
Speurneus
Speurneus

o jee zeg, dan zal ik met mijn 2 jaar oude lab maar eens heel flink gaan oefenen om enigszins een goede indruk te maken op jullie :oops: :lol:
anders worden al onze bloopers hier zometeen gepubliceert, geen foto's a.u.b. :D
wel leuk om jullie dan te ontmoeten!

we zijn vandaag al aan het oefenen geweest met de dummy
op een gegeven moment pakte Keo hem niet meer in de bek, alleen bij het puntje en was er een beetje mee aan het etteren
wat bleek.... ik had hem in een hoop poep gegooid :shock:
arme hond... we zullen dat ding eerst maar eens schoon gaan schrobben :D
groetjes Juliette

Plaats reactie