pup

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
team

pup

Ongelezen bericht door team »

Hi Imca,

Mooie foto's, ik ga zaterdag naar een pup kijken uit dit nest eerste keus
reu, ben erg benieuwt ziet er goed uit, ben jij ook tevreden over de honden. deze kennel is nieuw voor mij, ben gewoon nieuw schierig.
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Hallo Team, jullie zullen vast en zeker zaterdag net zo enthousiast van jullie bezoek aan het nest thuiskomen als wij! De pups zien er schitterend uit, zijn zeer enthousiast en nieuwsgierig, ik heb je een PB'tje gestuurd, ik wil je graag wat leuke foto's toesturen!
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Hallo Ton, ik zie dat jullie voor de naam Tugger hebben gekozen, heel toepasselijk! :klasse:
team

Re: pup

team schreef:Hi Imca,

Mooie foto's, ik ga zaterdag naar een pup kijken uit dit nest eerste keus
reu, ben erg benieuwd ziet er goed uit, ben jij ook tevreden over de honden. deze kennel is nieuw voor mij, ben gewoon nieuwsgierig.
team

pup

Hi Imca,

Je ziet aan mijn rommelen,wel dat ik geen computerman ben. Het is nog niet 100% zeker dat het TUGGER wordt, maar ik laat het nog wel weten. jij hebt ook mooie namen . Let op. TOSCA ( NE) S(I)ENNA en als je ernog een neemt FLORENCE heb je het trio compleet. is maar een grapje hoor. Nog ruim twee weken en dan is het zover. ik ga de 26 ste maart de pup uitzoeken.
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Heb je ook meegekregen wanneer je dan de pup op kunt halen?
team

pup

Hi Imca,

Nee heb ik niet over gesproken, jij wel?? ik neem aan met ongeveer 8 weken dus in mijn geval een week later dan het uitzoeken van de pup of heb jij wat anders gehoord????
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ik ga ook ervan uit dat het ophalen het 1e weekend van april wordt, verneem ik wat anders a.s. maandag, dan laat ik je het vanzelfsprekend even weten.
team

Aanschaf van een labrador

Hi Imca,

Weet je al wanneer jij een pup gaat uitzoeken?? En verwacht je geen problemen, met een hond van 11 jaar en een pup, Het gaf bij mij met Max
en Cody erg veel problemen. een oudere hond heeft heel andere behoeftes dan een pup. is al helemaal familie, een pup heeft dat heel goed in de gaten>
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Aangezien er 4 teefjes zijn geboren en wij als nr 4 op de lijst staan valt er voor ons weinig te kiezen. Zie dit niet als een echt nadeel, het zijn stuk voor stuk allemaal prachtige hondjes. Joy (net 10 jr) is een zeer grote allemans vriend, elke hond, groot of klein, wordt door hem aanbeden. Is altijd met onze 1e lab Tosca samen geweest, wij zien dus geen problemen (anders waren we er ook niet aanbegonnen). Nog drie nachtjes en dan gaan we weer naar het nest, kan niet wachten!
team

Ik wens je veel plezier maandag, je hebt wel gelijk, ze zijn allemaal prachtig, en kiezen is heel moeilijk, toen ik ze optilde en dacht een hele mooie te hebben, ( reutje) was het een teefje, dus je kunt er niets van zeggen,
alleen zijn ze volgende week wel weer een heel stuk groter geworden, dan zie je misschien wat verschil, Mijn oude Max heeft ons aangekeken met een blik in z,n ogen van wat moet je in gods naam met zo,n kleine pup?? heb je aan mij niet genoeg, Ik zal dat nooit meer vergeten. Hij had in de gaten dat de vitaliteit en levenslust van die pup voor hem vervlogen jaren waren. Hij was gek op het hondje maar hij wist dat het voor hem over was de jeugd het elan, als je begrijpt wat ik bedoel, Ik heb altijd geweten dat het enorme gevoelshonden zijn, heb jij dat ook Als je nietlekker in je vel zit, of ziek bent hebben ze het onmiddelijk door,
Zo we hebben weer even bij gepraat
Plaats reactie