Tjee wat een grote bench :-)

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Iefke

Tjee wat een grote bench :-)

Ongelezen bericht door Iefke »

De voorbereidingen voor de komst zijn in volle gang. Riempje, halsband, drinkbakjes, speeltje, kleedjes, beloningssnoepjes etc alles staat klaar in afwachting van zaterdag ochten.

Als mijn man vanaaf thuis komt, denkt ie dat wij een giraffenkind in huis krijgen :D , tjee wat een grote bench staat er ineens :applaus: . Maar goed wij gaan ook niet in een te klein bed liggen.....................toch. :applaus:

Ik denk dat we hem in het begin maar door de helft doen om de zindelijkheidstraining te bevorderen. Als ze volwassen is zal ze er nog comfortabel inpassen denk ik. we hebben de afmeting van 107 cm gekozen de op een na grootste.

........................nog 2 nachtjes slapen...................wordt vervolgd :verliefd1:
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margreet »

Wij gebruiken sinds onze laatste pup een kamerkennel dat is dezelfde kennel als bij de fokker, die is dus ook 120x 80 en hebben hem niet kleiner gemaakt ook, ging prima
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Gaat lekker opschieten voor jullie!!
Geniet nog maar even van die 2 nachtjes :wink:
Afbeelding
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Wat spannend! 2 nachtjes nog maar! Leuk!!!!!!
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Ohhh, nog twee nachtjes goed doorslapen :D of misschien van de spanning wel niet :(
maar leuk, het schiet nu op, het is zó zaterdag. genieten maar!!
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Het plezier spat van je berichtjes af :) Bench lekker klein maken in het begin. Maak er maar een veilig klein holletje van. Spannend :wink:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ik heb een enorme knuffel in Guus zn bench van 107cm gepropt en heb 'm daardoor nooit kleiner hoeven maken.

Heel veel plezier :) :)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

die knuffel is ook een goed idee! Voor Tabor gelukkig nooit nodig geweest, was wel gelijk zn plekkie :verliefd:
Hheeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier, zo spannend! Ik weet nog dat ik zeker een week van te voren klaar was voor de komst ;) en iedere avond even gelukzalig door je huisje kijken want het is zo spanneend!!!
Iefke

Zo leuk dat jullie dit allemaal herkennen :D , denk dat ik morgen ook maar een lekkere flanellen pyjama ga halen, kan ik lekker warm naar buiten als er s'nachts geplast moet worden :wink: . Iedereen blij dan behalve manlief hahahahahah. nee hoor joke, die vindt het ook allemaal prachtig :verliefd1:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Wat is het altijd leuk om je berichtjes te lezen :)
Volgens mij komt Vida echt in een goude mandje terecht bij jullie :klasse:
Heel veel plezier nog met de voorpret en natuurlijk ook zaterdag als jullie jullie pupje mogen gaan ophalen en natuurlijk :foto: , he :)
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

Spannende tijd en die bench hebben wij ook staan hoor. Heerlijk kunnen zich als ze groot zijn nog lekker in bewegen en staan etc. De maat kleiner past (staat er nu ook even) maar is toch wel behelpen. Ik vind het wel fijn als ze een beetje ruimte hebben. Ik heb de bench nooit kleiner gemaakt maar had toen :oops: nog een kleinere bench om mee te beginnen die kon ook makkelijk mee naar de slaapkamer voor de eerste 2 weken 's nachts. Die had ik op Marktplaasts gekocht voor 10 euro of zo misschien een idee?
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Ook ik heb een kleiner benchje in gebruik in de auto, nu past ie er nog in. Was zeker tijdens de cursus (waar 1 uur theorie gedeelte voor de baasjes inzit) wel prettig dat ie veilig in de auto kon wachten;)
Strakkies krijgen we zo'n mooi kleed in de auto;)Maar voor zolang het past;)
Iefke

tuurlijk, maken we morgen foto's van Vida, en zo'n kleiner benchje voor in de auto is ook wel een goede tip 8)
Brellow
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Brellow »

Mellow was niet zo verliefd op zn bench van 107cm.....hij werd maar niet zindelijk in die bench, hij liet t daar de hele tijd lopen.(iets wat normaal niet gebeurd, omdat een hond zn eigen nest niet vervuild)
Echter in een veel kleinere reisbench die we daarna hebben aangeschaft deed hij niks meer.

Knuffels plaatsen kan, maar Mellow ging er op fietsen en ze vernietigen, dus dat was toen ook geen optie meer voor ons :-)
Afbeelding

Met heel veel dank aan Sarah!
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Iefke, ook wij willen je voor morgen alvast een hele leuke dag toewensen, nog een nachtje slapen ...............geniet ervan!
:zwartpootje:
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
Plaats reactie