Wie gaat er 5 juni naar de Clubmatch in Emmen ?
-
Jutta
- Speurneus

Wie gaat er 5 juni naar de Clubmatch in Emmen ?
Dit gaat onze eerste show worden. Ben reuze benieuwd. Vandaag begint onze Ringtraining om goed te oefenen. Van Erica weet ik dat ze gaat met Bram maar misschien zijn er nog meer hier op het forum.
-
petra2612
- Grote hondenneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik zou ook wel willen komen showen met Chelsea, maar ik ben die dag jarig en moet eerst zien te regelen of ik dat kan verschuiven
Ik roep nl al 2 jaar dat ik het nu echt op de dag zelf ga vieren ( 2 jaar achter elkaar was Guus Meeuwis in het Abe Lenstrastadion voor optredens, en mijn beide zonen moesten daarbij aanwezig zijn als steward).
Dus nu wil ik zelf gaan wisselen
van dag
.
Wordt vervolgd
Ik roep nl al 2 jaar dat ik het nu echt op de dag zelf ga vieren ( 2 jaar achter elkaar was Guus Meeuwis in het Abe Lenstrastadion voor optredens, en mijn beide zonen moesten daarbij aanwezig zijn als steward).
Dus nu wil ik zelf gaan wisselen
Wordt vervolgd

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
mariska1972
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
YepSascha schreef:Ik zou ook wel willen komen showen met Chelsea, maar ik ben die dag jarig en moet eerst zien te regelen of ik dat kan verschuiven![]()
Dus nu wil ik zelf gaan wisselenvan dag
.
Wordt vervolgd
I Disappear fan de Aengwirderwei (Chelsea) staat sinds afgelopen zondag ook ingeschreven voor de show
Nu nog oefenen voor het sta, deze dame heeft het overal druk mee dus bijna geen tijd om mooi voor je te blijven staan

-
Jess
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Dat zou wel heel erg leuk zijn dat Brego zijn "kleine " zusje zou kunnen ontmoetenJess schreef:Wat leuk Sascha! Spannend, met die "kleine" Chelsea.
Ik wil ook heel graag met Brego meedoen, maar moet weer vervoer regelen. Met openbaar vervoer zijn we 3,5 uur onderweg, dus dat is geen optie.
Maar weer even diverse mensen lief aankijken voor een auto.