Proficiat! Goed gedaan!
Wij zijn vorige week op GG1 examen gegaan...Dus alles is nog lekker vers in het geheugen en zeker als ik zo de foto's zie.
Niet dat het belangrijk is,maar hoeveel punten had je,als ik vragen mag en wie was de keurmeester? (ben gewoon nieuwschierig... )
Yep...gelukkig wel! was dood zenuwachtig! Had zelfs bach bloessem spray...niet dat het iets hielp Het smaakte alleen naar alcohol en dat was wel lachen . Maar die muts bedacht zich na 15 sec dat het veel leuker was om te gaan staan dan te zitten en toen ze naar de anderen keek,en zag dat die wel nog zaten ,is ze na een 15 sec maar weer gaan zitten en heeft ze de laatste 30 sec netjes gezeten,maar ja,wel een 0 hiervoor...
Ja.
Afgelopen vrijdag bij een andere KC gaan kijken omdat daar iemand les geeft die erg goed trainingen in de GG kan geven.
Volgende week gaan we daar proefdraaien. (dus een proefles)
Maar tjonge...wat moeten ze weer veel nieuwe dingen leren! (pittige dingen...) Blijf wel op woensdag bij mijn eerste KC maar op Vrijdag ga ik dus ipv naar mijn Tweede KC naar een nieuwe KC omdat daar de lessen beter mijn manier aan sluiten.
Jullie heel veel plezier met de GG2 en geniet van je diploma! (doe ik ook...hihihi)
kiaora schreef:Ja.
Afgelopen vrijdag bij een andere KC gaan kijken omdat daar iemand les geeft die erg goed trainingen in de GG kan geven.
Volgende week gaan we daar proefdraaien. (dus een proefles)
Maar tjonge...wat moeten ze weer veel nieuwe dingen leren! (pittige dingen...) Blijf wel op woensdag bij mijn eerste KC maar op Vrijdag ga ik dus ipv naar mijn Tweede KC naar een nieuwe KC omdat daar de lessen beter mijn manier aan sluiten.
Jullie heel veel plezier met de GG2 en geniet van je diploma! (doe ik ook...hihihi)
Jullie ook veel plezier dan
En we genieten er zeker van
Macho DJ Jack Tiesto Jones Fudge
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012