Net even met max gewandeld. Een paar weken geleden is er een stuk atrose los geschoten in zn linker voorpootje met als gevolg dat er lijnrust is voorgeschreven en daar houden we ons netjes aan. Het lopen is nog niet denderend.
Dus we lopen net netjes aan de lijn langs een vrij drukke weg, komt er vanuit het niets een tank aangestormd vanaf de overkant van die weg.

Die hond wilde duidelijk spelen, maar is een stuk groter en zwaarder dan mijn Max en bovendien wil ik niet dat er gespeeld word aan de riem. Hond knalt bovenop Max zn schouder, nog nergens een baas te bekennen en Max gilt het uit van de pijn.

Uiteindelijk kwam er uit de kroeg hulp, iemand haalde die hond bij ons weg, Max lag op de grond en mijn hart zat ergens in mn keel.
Baas was inmiddels gearriveerd, vond dat het zn goed recht was dat zijn hond los liep, was nog een jonge hond en die hebben het recht om te kunnen spelen.

(park is 5 minuten verderop en losloopgebied) Hij schrok wel toen Max niet gelijk opstond en heeft me wel geholpen om mn hond thuis te krijgen.
Wij gaan zo naar de dierenarts voor een chek-up en die vent kan de rekening verwachten.

Arme Max, daar gaan we weer..