ADVANTIX EN ADVOCATE
-
- Speurneus
ADVANTIX EN ADVOCATE
Ik heb hier de pipetjes van Advantix en Advocate (tegen hartworm omdat wij naar Frankrijk op vakantie gaan).
Deze heb ik laatst bij Chester op zijn vacht gedaan. Natuurlijk kan dat het beste als hij slaapt. Eerst gebeurde niets maar na een tijde stond hij ineens op, keek mij heel verbaasd aan en ging zitten. Dit duurde wel even, ik denk zo'n 10 minutjes. Volgens mij jeukt of brand dat spul. Hebben jullie hier ervaring mee of iets dergelijks meegemaakt. Het was daarna weer goed maar hij keek echt zo van "wat heb je nou weer gedaan".
Deze heb ik laatst bij Chester op zijn vacht gedaan. Natuurlijk kan dat het beste als hij slaapt. Eerst gebeurde niets maar na een tijde stond hij ineens op, keek mij heel verbaasd aan en ging zitten. Dit duurde wel even, ik denk zo'n 10 minutjes. Volgens mij jeukt of brand dat spul. Hebben jullie hier ervaring mee of iets dergelijks meegemaakt. Het was daarna weer goed maar hij keek echt zo van "wat heb je nou weer gedaan".
Guus had nadat hij vlooiendruppels had gehad het halve huis afgebroken
toen ik 's morgens wakker werd!
(had ze voor het slapen gaan erop gedaan, met het idee dat ie er dan minder last van zou krijgen
)
Planten over de bank, stond geen waxinelichtjeshouder meer op tafel... een drama
Waarschijnlijk zal hij idd wel wat geroken hebben of iets

(had ze voor het slapen gaan erop gedaan, met het idee dat ie er dan minder last van zou krijgen

Planten over de bank, stond geen waxinelichtjeshouder meer op tafel... een drama

Waarschijnlijk zal hij idd wel wat geroken hebben of iets

-
- Speurneus
Heb je beide op de huid gedaan ? Ik zie dat zowel Advantix en Advocate tegen o.a. vlooien is. Is een dubbele dosis (als je beide hebt gedaan) en m.i. wel erg veel van het goede. Voor hartworm zou ik persoonlijk dus geen advocate gebruiken, maar na de vakantie een "goede" (blijft troep) ontwormingsmiddel zoals Milbemax bijv geven.
Er zijn honden die erg gevoelig zijn voor pipetjes met anti teek en/of vlooienmiddel en daar heftig op kunnen reageren.
Fijne vakantie alvast.
Er zijn honden die erg gevoelig zijn voor pipetjes met anti teek en/of vlooienmiddel en daar heftig op kunnen reageren.
Fijne vakantie alvast.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
Blijft toch een dubbele dosisJutta schreef:Heb je beide op de huid gedaan ?
Nee niet tegelijkertijd. Met dik een week afstand ertussen. Maar bij alle beiden reageerde hij zo. Het was niet zo heel erg maar wel opvallend.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
Die ene heb ik wel gedaan omdat het tegen de hartworm is en die komt dus wel in Frankrijk voor. Maar ik denk dat ik over 4-6 weken maar gewoon een pipetje doe. Volgens mij is dat ook voldoende. Zo'n band wilde ik niet. Afgelopen jaar had hij een tabletje gehad.
Ik vond het wel zielig dat hij daar zo zat en mij ankeek. Dus volgende keer beter. Bedankt voor jullie reacties.
Ik vond het wel zielig dat hij daar zo zat en mij ankeek. Dus volgende keer beter. Bedankt voor jullie reacties.

bedankt Sharon !