Jim heeft verf op zijn hoofd
- roxy
- Middelgrote hondenneus
Jim heeft verf op zijn hoofd
Jim heeft net heerlijk gewandeld en gezwommen, we liepen terug naar huis en Jim loopt bij een hekje te snuffelen, kennelijk net gschilderd met groene tuinbeits, Jim heeft nu een beetje groene gloed over zijn oor en hoofd. Hoe haal ik dat eraf?
-
- Hele grote hondenneus
Ik zou het gewoon laten zitten, het slijt er wel uit.
Anders kan je met terpentine proberen, maar dat lijkt me voor je hond erg onprettig, en bovendien is de verf waarschijnlijk al opgedroogd, dus dan wordt het erg moeilijk.
Je hebt ook nog van die 'wondercreme' voor je handen, om olie en verf enz. van je handen te halen, dat werkt vaak super, en is niet zo irriterend.
Anders kan je met terpentine proberen, maar dat lijkt me voor je hond erg onprettig, en bovendien is de verf waarschijnlijk al opgedroogd, dus dan wordt het erg moeilijk.
Je hebt ook nog van die 'wondercreme' voor je handen, om olie en verf enz. van je handen te halen, dat werkt vaak super, en is niet zo irriterend.
-
- Speurneus
Lekker laten zitten en tegen iedereen zeggen dat Jim "Hulk" wil worden
En dan vertel je erbij dat hij nog in de beginfase is, want de rest van zijn lichaam moet nog groen worden.
Yara is eens aan een kant wit geweest van de latex. Ze was langs een net gelatexte muur gelopen. Dat Yara wit was vond ik niet zo erg, maar dat de muur vol zwarte haren zat, vond ik veel erger!

Yara is eens aan een kant wit geweest van de latex. Ze was langs een net gelatexte muur gelopen. Dat Yara wit was vond ik niet zo erg, maar dat de muur vol zwarte haren zat, vond ik veel erger!

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Groeit er wel uit
Mijn ouders hebben een schildersbedrijf, en de honden gaan soms met mijn mam mee werken en dan komen ze ook wel eens thuis met verf ergens. Het slijt wel

Mijn ouders hebben een schildersbedrijf, en de honden gaan soms met mijn mam mee werken en dan komen ze ook wel eens thuis met verf ergens. Het slijt wel
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

-
- Speurneus
Ochjah, hier is het heel normaal dat ze wel eens ergens verf hebben hangen. Charlie is eens weggelopen en toen we erachter kwamen waar die was, en belde. Vroeg die vrouw hoe ze zeker wist dat ie van ons was, hij had toen een paarse vlek op een oor, was dus een heel goed kenmerkroxy schreef:Ok bedankt. Dacht misschien is het wel niet zo goed voor hem, ben erg voorzichtig met mijn beebiemisschien soms een beetje TE, maar ach....

groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013