Totdat ik van Ockenburgh naar de puinduinen wilde lopen...
Ik stond ff te praten met iemand die ik herkende van de hondenschool. De hondjes lekker aan het zwemmen en baggeren. Ik wil doorlopen en denk...

Dus zij zegt natuurlijk dat ze hem al kwijt was. Kan gebeuren. Fijne middag nog!! En ik loop weg. Roep Iz en Bob. Die braaf komen

En ik ben dat veld nog niet af en die beagle loopt er weer. Baas druk bellend de andere kant op...

Dus ik loop het veld op achter die vrouw aan. Ze kijkt gelukkig wel bijtijds om want was er wel klaar mee. Ow sorry ik hou hem nu in de gaten, zegt ze. Dus ik weer terug naar Iz en Bob om eindelijk naar de puinduinen te lopen. Ik kijk nog om en zie haar alweer bellen...Pffff.

Ben ik bij de doggies geef ze vrij en daar is die

Maar ja.... dan ben je bijna bij de weg om die over te gaan naar de duinen. Zit je toch maar mooi met een beagle in je maag.

Ik toch weer terug. Zwaar over de rooie natuurlijk.
Ik op zoek naar de bellende en ik hou hem in de gaten (NOT) baas.
Terug aangekomen bij het veld hoor ik haar roepen en de andere kant dan mijn kant oplopen. Zou ze nou serieus denken dat haar hond ineens de andere kant op is vertrokken. Wat een doos.
Midden op het veld ziet een vrouw me aankomen en zegt geef maar.

De baas had ons ook gezien maar moest van ver komen. Dus ik ben weg gelopen. Misschien maar goed ook. Want ik was er zo klaar mee!! Die vrouw had de volle laag gekregen.

Puinduinen ging ik niet meer redden omdat de fysio me verwachte dus... Hondjes maar afgedroogd en Bobje bij Tos gebracht. (ff puppy geknuffeld) en de Iz thuis gebracht. Op naar de fysio! Wat een relaxte wandeling zeg.

Hoop dat het morgen beter gaat!!