Hallo allemaal,
Ik zou jullie op de hoogte houden van de rare praktijken hier in huis....Nou je kunt eerder zeggen in twee huizen. Ik denk inderdaad dat ik wel mee mag met baasje en vrouwtje. Ze zijn vorige week bij die 'notaris' geweest en ze hebben mij niet meegenomen, dus dat wordt niet mijn nieuwe baas. Ze hebben mij wel meegenomen naar een leeg gebouw met heel veel ramen. Sindsdien zijn vrouwtje en baasje de hele dag in de weer met verf enzo..Ik mag zo nu en dan mee, maar vind nog niet echt mijn plekje...Inmiddels zijn er wel al wat spullen verhuisd. Zo is mijn reisbench al aangekomen en mijn favouriete bal

Van mijn oma heb ik een varken gekregen met een piepgeluid en een flosdraad. Het is vaak heel druk bij ons: soms zijn al mijn opa's en oma's daar en mijn tante. Ze helpen ons heel veel! Meestal ben ik wel lief als vrouwtje en baasje aan het klussen zijn, maar soms haal ik wel eens een grapje uit. Zo ben ik er al vandoor gegaan met een bokkenpoot met verf eraan en biets ik iedere keer het schuursponsje uit de emmer van mijn oma's :twisted:Volgens mijn baasje en vrouwtje ben ik erg goed in het in de weg zitten...Zo heb ik er een handje aan om op de laminaatplank te gaan zitten die ze moeten optillen om de nieuwe plank erin te klikken en ga ik op de ondervloer liggen waar net de volgende plank moet komen...Ik vind dat ze niet zo moeten klagen: iemand moet het werk inspecteren, toch

? Volgens mijn baasje en vrouwtje zie ik er soms uit alsof ik zelf mee help met klussen; soms zit ik onder de stof of heb ik plotseling witte vlekjes op mijn vacht

Ook is 1 van mijn teennageltjes wit en was gisteren het pluimpje van mijn staart wit.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.