Ziet er schattig uit hoor,maar ik raad je aan om een kleinere dummy te kopen anders kan ze hem nooit goed oppakken en krijg je het slordige pakken er nooit uit.
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
margreet schreef:Ziet er schattig uit hoor,maar ik raad je aan om een kleinere dummy te kopen anders kan ze hem nooit goed oppakken en krijg je het slordige pakken er nooit uit.
Ow oke bedankt voor de tip, maar met deze dummy oefenen we ook op de cursus. Dus eigenlijk op aanraden van haar gekocht en dit was de kleinste
Wat Margreet zegt klopt wel, en je hebt dummy's die zijn de helft.
Groot genoeg voor deze nog kleine lab. En je kunt er altijd los een velletje bijkomen, die op maat knippen en om de dummy doen.
Kristel schreef:Dan gaan we inderdaad voor de puppy dummy!
Maar hoe kan je dan het beste zon konijnenbontje erom doen?
Van een kale dummy loopt ze niet warm namelijk.
Je kunt ook druppels kopen ( ruikt naar wild) of veertjes eromheen binden.
Dan zou ik juist het bontje achterwegen laten, ze moet het spelletje leuk gaan vinden, dus het eerste jaar eigenlijk puur en alleen dummy's, daarna kan je steeds spannedere dingen gaan toevoegen.
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Dan zou ik juist het bontje achterwegen laten, ze moet het spelletje leuk gaan vinden, dus het eerste jaar eigenlijk puur en alleen dummy's, daarna kan je steeds spannedere dingen gaan toevoegen.
mijn gedachte
Juist door een dummy steeds spannender te maken is het moeilijk om dan een keer een gewone dummy wedstrijd te lopen, omdat je hond gaat zoeken naar dat gave wild...