Meteen nog een klein vraagje tot welke leeftijd groeien labs de hoogte in?
Hè, je komt voor zijn bekkie en dan stellen ze voor om je hond te castreren??? Wat een vreemde gang van zaken, dat riekt naar commercieroxy schreef:Ben net terug van de dierenarts, ook zij kon niet helemaal goed in zijn bekkie kijken, maar wel redelijk genoeg, ze heeft een pijnstiller en een antibioticakuur meegegeven voor als het een ontsteking is. Mocht dit niet helpen en de klachten niet weg zijn dan moet Jim onder narcose om echt goed te kunnen kijken.
Weet nog wel toen Jim klein was dat mensen, sommige mensen denken het kennelijk al te zienzeiden dat Jim best een dominante hond was, ze baseerde dat omdat hij bovenop honden spring, Jim 2 x terecht gewezen en niets meer van dat gedrag terug te vinden. Dierenarts vroeg of ik Jim wilde laten castreren, dat zou dan tegelijk kunnen, maar ik twijfel van mij hoeft het niet.
Ze vond Jim overigens helemaal geen dominante hond en zei zelfs zou willen dat ze allemaal zo lief en makkelijk warenwas apentrots.
Nu dus maar even afwachten!
Trek je niks aan van 'sommige mensen' want sommige mensen vinden elke hond dominantroxy schreef:Weet nog wel toen Jim klein was dat mensen, sommige mensen denken het kennelijk al te zienzeiden dat Jim best een dominante hond was, ze baseerde dat omdat hij bovenop honden spring, Jim 2 x terecht gewezen en niets meer van dat gedrag terug te vinden. Dierenarts vroeg of ik Jim wilde laten castreren, dat zou dan tegelijk kunnen, maar ik twijfel van mij hoeft het niet.
Ze vond Jim overigens helemaal geen dominante hond en zei zelfs zou willen dat ze allemaal zo lief en makkelijk warenwas apentrots.
Nu dus maar even afwachten!
Ik dacht precies hetzelfde Lien.Lien schreef:Hè, je komt voor zijn bekkie en dan stellen ze voor om je hond te castreren??? Wat een vreemde gang van zaken, dat riekt naar commercieroxy schreef:Ben net terug van de dierenarts, ook zij kon niet helemaal goed in zijn bekkie kijken, maar wel redelijk genoeg, ze heeft een pijnstiller en een antibioticakuur meegegeven voor als het een ontsteking is. Mocht dit niet helpen en de klachten niet weg zijn dan moet Jim onder narcose om echt goed te kunnen kijken.
Weet nog wel toen Jim klein was dat mensen, sommige mensen denken het kennelijk al te zienzeiden dat Jim best een dominante hond was, ze baseerde dat omdat hij bovenop honden spring, Jim 2 x terecht gewezen en niets meer van dat gedrag terug te vinden. Dierenarts vroeg of ik Jim wilde laten castreren, dat zou dan tegelijk kunnen, maar ik twijfel van mij hoeft het niet.
Nu dus maar even afwachten!![]()
Als je zelf geen goede reden hebt om hem te castreren dan zou ik het zeker niet doen! Waarom snijden in een gezonde hond zonder reden? Voor de portemonnee van de DA?????
Hoe oud is Jim eigenlijk?
Heb je ook mijn antwoord gelezen ??roxy schreef:He CORRY, Hoe is het met Dushi's bloederige toestandenheb je mijn andere topics gelezen schuld van de dierenarts en Jim loopt mank
wat een ellende joh.