Bobbeltjes

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
wobbetje

Bobbeltjes

Ongelezen bericht door wobbetje »

Hebben jullie oudere labjes ook van die wratachtige bobbeltjes hier en daar ?
Wobbe heeft er zo'n 3 op zijn snoet. Volgens de dierenarts zien ze er vrij raar uit. Eentje is eigenlijk goed zichtbaar : het is een bobbel waarop nu een ander klein bobbeltje begint te groeien, best een onaangenaam zicht.

Groetjes
Martine en Wobbe
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Hier geen bobbeltjes. Kunnen ze het niet weghalen? Stel dat ze groter worden....
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
kamal

Ongelezen bericht door kamal »

mijn labrador heeft vooral vetbulten.
Mijn kruising jachthond heeft ook veel wratjes.

misschien dat ze bij jou hond weg gehaald kunnen worden.

bij mijn jachthond worden ze binnen kort weggehaald en we laten ze dan gelijk onderzoeken.

Groetjes Kamal
Jol
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Jol »

Saar heeft ook vooral vetbulten, en 1 klein bobbeltje midden op d'r kop, dat je alleen voelt maar niet ziet, omdat het haar erover heen zit. Het wordt niet groter, ik houd het natuurlijk wel goed in de gaten.

Groetjes,
Jolanda
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ja maup heeft ook een aantal wratjes.. op haar poot, en op haar kop. Weghalen kan vast, maar al dat gesukkel doe ik haar niet meer aan dus ze blijven maar mooi zitten. Ze heeft er geen last van verder :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Bartowski

Ongelezen bericht door Bartowski »

Lady heeft ook een wrat op haar neus. Is nou wel aardig groot geworden maar de da zegt dat hij er zo niets kwaads in ziet. Het zou heel misschien wat kunnen zijn maar waarschijnlijk dus niets. Nu weet ik niet of ik het moet weg laten halen om te onderzoeken.. Volgens mij heeft ze er ook niet echt last van en wil haar ook niet onnodig een (operatie) laten ondergaan.
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Ik ben onlangs met wobbe bij de DA geweest en heb het hem nog eens gevraagd van die bobbeltjes (lees wratjes).
Hij heeft er zo wel 4 op zijn snoet waarvan er 3 nog redelijk verstopt zitten in zijn vacht, maar 1 is eigenlijk al wel een echte knoert :? .
Begint zo meer iets trosvormig te worden.... volgens de DA is het niet kwaadaardig... maar als ze nu nog groter wordt, begint het toch wel een beetje onesthetisch te worden hoor... Wobbe krabt ook regelmatig aan zijn snoet (vanwege allergie) en ik heb soms schrik dat hij dat geval dan openkrabt....
Dus ik wacht nog even verder af....
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door anouschka »

Yep hier ook. James heeft er een op zijn wang en een in zijn nek zitten. Daarnaast best wat vetbulten die langzaamaan steeds groter worden. Ach ja ouderdom komt meestal niet met schoonheid samen 8)

Anouschka
sedeka

Ongelezen bericht door sedeka »

Ja ook ons oudje Demi zit onder de bulten,ze heeft wratjes die je ziet en ook als je haar aait,voel je dat er overal bulten zitten.
we hebben in de loop der jaren al heel wat laten weghalen,maar ze is nu zo oud,dat we haar nu niet meer onder narcose laten gaan want daar komt ze waarschijnlijk niet meer uit.
Dus ja echt een seniore kwaaltje.

groetjes Sas en een poot van Demi en Kaya
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Ach goss....arme Wobbe. :braaf: Ik moet zeggen dat blonde lobbes Banjer 1 mega vetbult naast zijn navel heeft zitten en een kleine op zijn linker voorpoot maar verder zo glad als een..... :D

Die grote veltbult doe ik helemaal niets aan want meneer ligt er nog gewoon op, zit er niet aan en gezien hij in zijn reservetijd is, ga ik deze niet weg laten halen. Het gaat juist heel goed met hem en hij is net zo prachtig met als zonder veltbut.. :verliefd1:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
sylvia

Ongelezen bericht door sylvia »

hoi hoi,
niets aan laten doen hoor, gabber had ook heel veel wratjes, dat begon inderdaad toen hij ongeveer 12 was, en het werden er steeds meer.
ook in zijn nek, maar het heeft gewoon met ouderdom te maken.
Ook had hij een grote vetbult bij zijn achterpoot.
dus als verder alles goed met wobbe gaat, gewoon laten zitten

:)
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Ook hier wratjes, zelfs in haar lies vele bij elkaar. 1 vetbult op haar bil, maar die heeft ze zeker al 7 jaar.
Een wratje op poot.

Maar weghalen... nee, het stoort haar niet en mij ook niet.
Ze wordt bijna 13 jaar en het kan geen kwaad
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Plaats reactie