Vandaag heeft Lola haar 1ste desensibilisatie injectie gekregen. De bedoeling is dat ik haar zelf ga injecteren. Maand geleden is een bloedtest afgenomen bij Lola en zij blijkt allergisch voor diverse soorten mijt en hond. Action gaat dus op marktplaats Ik hoop dat het aanslaat. Ik ondersteun haar al een aantal weken met Puur Jeuk en Puur Huid en ik moet zeggen dat ze al een stuk rustiger is geworden qua krabben en ziet ze er voor de tijd van het jaar erg goed uit. Ik merk(te) gewoon dat de allergie steeds heftiger wordt en steeds langer duurt. Ze is nu eigenlijk niet meer jeukvrij en dat wil ik d.m.v. de desensibilisatie doorbreken.
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Die mooie rooie beer van je mag hier komen. hier woont ook een vis-fanaat, dus die komt wel op zn plekkie terecht. Postzegel op zn billen en dan komt ie wel aan.
Ik hoop voor Lola dat de injectie aan gaat slaan. Jeuk is erger dan pijn. Sterkte Lola.
@ Els........Action maakt het allemaal niet uit hoor. Zo lang hij maar aangehaald, eten en drinken krijgt, uitgelaten wordt en zo nu en dan mee vissen mag
@Jo-Ann......Om precies te zijn: Het epitheliamengsel 1
@ Dorette......dat hoop ik ook. Ergens moet je beginnen. De prednison-achtige produkten wil ik zo lang mogelijk buiten de deur houden
@ Marieke ......thanks.
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
rimanime schreef:@ Els........Action maakt het allemaal niet uit hoor. Zo lang hij maar aangehaald, eten en drinken krijgt, uitgelaten wordt en zo nu en dan mee vissen mag
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)