Elke keer is het weer spannend, komt ie eraan of niet? Co staat altijd op scherp en ik heb de riem 2 x om mn hand geslagen

En als ie komt met zn woedende blik:Weg jullie! blaft ie dan! Maar Blaffie wordt ook ouder en tegenwoordig blaft ie ook vaak al liggend naar ons.
Maar vanmiddag moest ik mn fiets wegbrengen naar de fietsenmaker daar in de buurt en ik ging lopend terug.Langs Blaffie zn huis. En wat ik toen zag!
er liep een meisje van een jaar of 2, 3 met Blaffie achter haar aan. Ik dacht meteen, zo let daar niemand op, zo,n gevaarlijk beest en dat meiske?
Het meiske ging zitten op de rand van de zandbak en gooide steeds schepjes water vanuit een emmertje naar de hond. En hij zat voor haar en deed net of hij ze ving! Hij gooide dan zn hele grote kop achterover .En dan die lieve gezichtsuitdrukking van hem!
Wat een lieverd !Ik moet opeens mn hele mening over hem veranderen!
Al jaren vond ik hem een enorme rothond,maar nu weet ik dat hij gewoon een hele leuke dikke lieverd is. En ok hij is ook waakhond ,maar dat is zn werk

Ik weet nu ook zn naam. Niks Blaffie, er riep een vrouw door het raam naar het meisje: Nou niet steeds Bandit plagen hoor! Bandit heet hij dus.
Nou morgen loop ik daar weer langs met Co. Die moet hem nog steeds niet waarschijnlijk, het blijft spannend .Bandit blijft tenslotte waakhond he.