Welke verzekering?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Brutus

Welke verzekering?

Ongelezen bericht door Brutus »

Zoals jullie wellicht hebben gevolgd heb ik de laatste aantal weken nogal wat bezoekjes aan de DA gebracht. Alles ten behoeve van Brutus zijn gezondheid, maar sommige dingen lopen nogal in de papieren. Om dit in de toekomst binnen de perken te houden ben ik eens de voor- en tegens van het verzekeren op een rijtje gaan zetten en ben ik serieus aan het overwegen om Brutus te verzekeren.

Nu is het zo dat ik nogal wat informatie over verschillende verzekeringen op de betreffende sites kan vinden, maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Er kunnen in de praktijk natuurlijk hele andere dingen gebeuren dan dat men op papier belooft ;) Kortom, met welke verzekering hebben jullie goede ervaringen en is ook nog eens voordelig qua prijs en dekking?
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik zit bij Proteq, uitgebreide pakket en ben er erg tevreden over. :) Ze betalen snel uit en je hoeft bij de da niet meer af te rekenen. 19% eigen bijdrage.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Ook ik zit bij Proteq en ben hier zeer tevreden over, om dezelfde redenen als Els.
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Ik zit ook bij Proteq. Tot nu toe tevreden.
En ideaal dat je niet meer bij de dierenarts hoeft af te rekenen.
Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

ik zit bij Petplan, maar heb nog niets gedeclareerd
(terwijl ik toch al een paar kleine dingetjes had kunnen declareren :oops: )
dus kan nog geen ervaring delen
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Proteq, zeer goed en snelle afhandeling, hoeft geen rekening te betalen bij de dierenarts. 8)
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Ik zit bij Petplan, snelle afwikkeling van decleraties je moet alleen eerst zelf betalen bij de da.
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ik zit ook bij Petplan. Scheelt dat je hier altijd maar 35 euro moet betalen en geen percentage. Wat ik wel jammer vind is dat je wel eerst zelf moet betalen bij de DA. Hierom zou ik, als ik weer kon kiezen, toch voor Proteq gaan.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Wij hebben de honden niet verzekerd :wink:

Let trouwens even op mocht je nu nog een verzekering willen afsluiten: alle klachten waarvoor Brutus nu bij een dierenarts is geweest zullen hoogstwaarschijnlijk worden uitgesloten op een nieuw af te sluiten verzekering
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Kay schreef:Wij hebben de honden niet verzekerd :wink:

Let trouwens even op mocht je nu nog een verzekering willen afsluiten: alle klachten waarvoor Brutus nu bij een dierenarts is geweest zullen hoogstwaarschijnlijk worden uitgesloten op een nieuw af te sluiten verzekering
Ja, dat klopt. Als je je hond wilt verzekeren dan kun je dat het beste (indien mogelijk) vanuit het nest doen en Proteq is bezig HD en ED in de polis op te nemen.
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Lien schreef:

Ja, dat klopt. Als je je hond wilt verzekeren dan kun je dat het beste (indien mogelijk) vanuit het nest doen en Proteq is bezig HD en ED in de polis op te nemen.
Op zich is dat natuurlijk heel mooi, als HD en ED verzekerd zouden zijn. Het zal waarschijnlijk wel in een aanvullende verzekering zitten en niet in de basis.
Waar ik me dan wel een beetje zorgen over maak, is dat fokkers dan misschien nóg moeilijker worden met betalen van een schadevergoeding. Nu hebben puppymensen er vaak al moeite mee om een tegemoetkoming te krijgen, zelfs al is er een getekend contract. Dat wordt dan misschien nog lastiger.

Hanneke
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Keo had, voor het afsluiten van de verzekering, een paar keer diarree gehad waarvoor ik bij de DA was geweest.
Daardoor waren maag- darmklachten het eerste half jaar niet verzekerd. Nu wel weer.
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Laboriginals schreef:
Lien schreef:

Op zich is dat natuurlijk heel mooi, als HD en ED verzekerd zouden zijn. Het zal waarschijnlijk wel in een aanvullende verzekering zitten en niet in de basis.
Waar ik me dan wel een beetje zorgen over maak, is dat fokkers dan misschien nóg moeilijker worden met betalen van een schadevergoeding. Nu hebben puppymensen er vaak al moeite mee om een tegemoetkoming te krijgen, zelfs al is er een getekend contract. Dat wordt dan misschien nog lastiger.

Hanneke
Dat denk ik ook, maar toch had ik het zelf heel fijn gevonden... wij hebben ook nooit een cent van de fokker gezien en aangezien Noah verzekerd is zou ik het toen wel heel fijn hebben gevonden als ED in de verzekering zat.
Ook voor de pijnstilling naderhand, Noah heeft nu nog wel eens een pijnstiller nodig maar als ik die haal en zeg dat het voor zijn pootjes is dan krijg ik ze niet vergoed.
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Ik zit bij Proteq en dit bevalt heel erg goed.Ik heb jarenlang getwijfeld of ik wel of niet een verzekering zou nemen.Maar wat ben ik blij dat ik het heb gedaan.In de afgelopen 3 weken in totaal 11 keer bij de DA geweest.Totale kosten ruim 900 euro (voor een afgescheurde voetzool en gisteren nog een bot wat klem zat om zijn onderkaak).Pure domme pech maar dan ga je toch wat blijer bij een DA weg met een verzekering dan zonder..... :wink:
Ladiela

Ongelezen bericht door Ladiela »

Wat betalen jullie aan premie, en voor welk pakket hebben jullie gekozen?
Plaats reactie