oooo wat was ik bang

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
corry

oooo wat was ik bang

Ongelezen bericht door corry »

Gisteren weer lekker naar ons vertrouwde strandje toe in het twiske o wat was ik opgewonden want als ik in de auto ga weet ik we gaan iets leuks doen.
Aangekomen in het twiske(ik weet de weg al ) liep mijn baasje niet snel genoeg pppfff waat loopt die langszaam zeg en moest ik ook nog netjes naast lopen :evil: .
Ja en daar zag ik mijn strandje wow ik mocht los en rende op het water af....... meteen een duik met mijn snoet in het water wat was dat lekker.
Mijn baasje legt de handdoeken klaar en pest ze lekker door steeds alles weg te trekken na dat was niet zo geslaagd dan maar lekker uitschudden ook niet echt leuk vondt ze.
jaaaa eindelijk hebt ze tijd voor mij ze pakt de bal en potverdori pakt een andere hond hem :( ,ja en mijn baasje vindt dat we samen moeten spelen dus hup weer gooit ze de bal en jaaaa ik heb hem.
Opeens komt die andere gabber eraan en begint tegen me te grommen en bovenop me te sprinegen en te happen :cry: oooo wat was ik bang.
gelukkig kwam mijn baasje er snel aan en hielp me.
Na maar even achter mijn baasje kruipen wachten tot die enge hond weg is.
Zal ik het maar weer even proberen en hup achter de bal aan wat ik niet zag is dat er weer een andere enge gabber aan komt stormen en zo over me heen vliegt en me steeds wil bijten :( me baasje vloog op en kwam er meteen aan,ben niet meer bij mijn baasje weggegaan ze is nog boos geworden op het baasje van de andere enge hond maar die deed er niks aan en liet de hond gewoon wel spelen :? .
Ik hoop dat de volgende keer die enge 2 gabbers er maar niet meer zijn,

gr dushi
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Arme Dushi, wat een pech zeg. Wel goed dat je vrouwtje je direct kwam helpen. Hopelijk zijn die engerds de volgende keer er niet anders komt Max je wel helpen.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Denk je lekker te kunnen genieten wordt het verpest :( Hopelijk wordt het de volgende keer wel een geslaagde middag!
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Hopelijk heb je de volgende keer geen last van die engerds en kan je gewoon lekker genieten op het strandje :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Wat jammer van jouw wandeling Dushi, gelukkig was het vrouwtje er.
Jammer dat er van die bazen zijn die hun honden niet de baas kunnen :?
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
corry

Maaaxxxxx waar was je nou :cry: ,die enge hond was er weer vandaag en zij hebt me dit keer echt gebeten en ik deed niks was alleen met mijn baasje aan het spelen .
Mijn baasje is zo tekeer gegaan tegen het andere baasje omdat die zei dat haar enge hond mijn beet omdat ik onderdanig(wat is dat???) ben.
En ze liet haar gewoon weer loslopen en elke keer als ik van de handdoek af wilde kwam ze weer grommend aanhollen :( .
Max volgende keer er wel zijn hoor :)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Oh arme dushi :(
zo irritant dat soort mensen die geen idee hebben wat hun hond uberhaubt doet en aanricht :s
Want het was toch maar gewoon spelen?
Ofja, dan moet je hond maar neit onderdanig doen?! WAt is dat voor stom iets?! Sommige mensen.... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Blij dat jou baasje tenminste wel oplet en ingrijpt! :verliefd1:
roxy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door roxy »

Ohjeeeeeeeee Dushi was dat bij het Jan Curianstrandje in het Twiske want daar willen wij al steeds een x heen. Meestal ga ik met Molly mijn Australian shepperd dinnetje, maar haar vrouwtje is niet voor de poes. Ik Jim jeweetwel ben dus ook niet dominant en schrik me te pletter en ren meestal hard weg. Nu denk ik niet dat ik er snel zal komen want daar zit ik dus niet op te wachten :evil: :oops: :cry:
Wat is het voor een hond? Misschien ken ik em...... hier lopen er nl ook een paar engerds rond.
roxy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ohjeeeeeeeee Dushi was dat bij het Jan Curianstrandje in het Twiske want daar willen wij al steeds een x heen. Meestal ga ik met Molly mijn Australian shepperd dinnetje, maar haar vrouwtje is niet voor de poes. Ik Jim jeweetwel ben dus ook niet dominant en schrik me te pletter en ren meestal hard weg. Nu denk ik niet dat ik er snel zal komen want daar zit ik dus niet op te wachten :evil: :oops: :cry:
Wat is het voor een hond? Misschien ken ik em...... hier lopen er nl ook een paar engerds rond.
corry

nee het is de leers en die hond is een boxer kruising/? en heet zora ,
ze komen uit zaandam dus denk niet dat die engerd bij jou vandaan komt,
wees maar blij is echt een engerd.
Weet je ik denk dat ze het alleen op op mijn gericht heeft want tegenover andere honden doet ze niks en speelt ze leuk
,ik weet niet wat het is maar baal er enorm van :cry: .
Wat zal mijn baasje hier nou aan kunnen doen zodat ik en de bange kinderen hier weer leuk kunnen spelen.
Denk niet dat ik tegen die engerd op kan dus miss kan iets anders helpen,
mede maatjes van het forum hebben jullie ideetjes.
roxy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

De leers...............?? Nooit van gehoord, welke kant is dat?

Zou willen dat ik een tip had maar heb geen idee, ik denk overigens dat het vooral van de baas van die andere hond af moet komen, maar als die al zo dom redeneert dan heb je weinig kans behalve, hoe hard het ook klinkt, die andere hond een keer een schop geven, niet al te hard natuurlijk maar dit is natuurlijk niet normaal.
corry

de leers of heb ik het nou verkeerd hahaah(kan hoor :oops: )het is het surfstrand er leggen allemaal zeilboten en waterfietsen.
Het is een zalig strandje maar ja buiten die boosdoener dan hahaha,
was er vandaag weer even zodat dushi even een duik kon nemen en gelukkig was die hond er niet .
Het is trouwens vlak bij dat sportgedoe osv, sporthal oostzaan geloof ik nou daarachter legt het.
Je loopt een bezoekersentrum voorbij en een veldje en dan ben je er.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

He! daar gaan wij ook altijd heen (als we naar het twiske gaan). Langs bezoekerscentrum, over veld (linksaf) en daar vlakbij dat eet/ drink gelegenheids-tentje. Leuk om lekker te dollen met je hond :wink:

Maar ik heb ook geen idee hoe het heet :oops:
Plaats reactie