Pepper bij de dierenarts

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Pepper bij de dierenarts

Ongelezen bericht door Lausje »

Goedemorgen allemaal *gaap*,

Vandaag ben ik naar de dierenarts geweest voor het eerst met mijn nieuwe baasjes.
Ik ben nu vier dagen bij mijn baasjes en ik vind mijn eten even niet meer zo lekker, ik moet er ook heeel heeeel heeeelll vaak van poepen en dat doet best pijn.
Mijn baasjes hadden al een afspraak gemaakt om zeker te zijn dat ik gezond was.
Soms zijn ze een beetje te bang als je het mij vraagt. Ik kan namelijk al helemaal alleen rondrennen en dan rennen ze achter me aan of ik een kleine puppy ben, pfff. En dan lach ik ze uit, whahahaha! :twisted:

Maar goed, ik werd de dierenartspraktijk binnen gedragen, een heel groot gebouw met allemaal kleurtjes en geurtjes. De mevrouw aan de balie was een bekende van mijn baasjes en ze kwaakten en kwaakten maar, toen ben ik maar gaan slapen op de toonbank, als het zó lang moet duren....

En toen kwam er een héééle grote man die aan me zat en een stokje in mijn kont stak, dat vond ik niet leuk, maar hij gaf me ook brokjes, die vond ik dan wel weer lekker. Helemaal omdat ik al sinds gisteravond mijn eten heb laten staan.

Mijn baasjes hebben pilletjes meegekregen voor Gardia, een eencellige parasiet die ik waarschijnlijk al van mama heb meegekregen en die zijn helemaal niet lekker.

Maar goed, mijn baasjes weer gerustgesteld, omdat ik voor de rest he-le-maal gezond was, zei de grote-boze-meneer-met-de-stok en nu kan ik de bank slopen van onderen, dat vind ik toch het allerleukst :applaus: . Gelukkig kan ik nog heel goed rondspringen. Soms voel ik me nog niet helemaal lekker, maar mijn baasjes zeggen dat dit helemaal goed komt.

Poot van Pepper. :twisted:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Nou Pepper,

Volgens mij ben je allemaal helemaal gewend aan je nieuwe huis. Hopelijk heb je weer snel honger en voel jij je weer snel beter. Max moet ook wel eens naar die mijnheer. Meestal vindt hij het wel leuk, maar soms doet die mijnheer hem ook wel eens pijn met een prikje in een spier. Ik vind het wel knap dat jij bent gaan slapen op de toonbank, zeg. Was Max ook maar eens zo rustig bij de DA!
Maar Pepper, niet teveel slopen he, daar zullen je baasjes niet blij mee zijn :wink:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

Ik voel me inderdaad al een stuk beter dankje :D
Het is nog niet over maar ik was vandaag al zo lekker bezig met mn baasjes gek maken dat zij nu ook wel overtuigd zijn dat het wel weer goedkomt met die parasietjes in mn buik :wink:
(zo ben ik net even met mn waterbak half in mn bek door het huis gegaan,alles nat baasjes in paniek lachen joh :twisted: )

In ieder geval heb ik ze hier mooi aan het opruimen en ontsmetten want dat schijnt nog beter voor mij te zijn,ze hebben wel veel voor me over gelukkig :D

Snel weer n update ik moet nu gaan ik heb een afspraak met een stoelpoot of iets dergelijks gnagna... 8)

Poot aan Max,met de groeten van Pepper :twisted:
Plaats reactie