Onze pup is geboren
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
Onze pup is geboren
Normaal zou vrijdag ongeveer onze pup geboren worden,afgelopen maandag kregen we bericht dat het nestje geboren is.
We stonden op de lijst voor een zwart reutje,er zijn 3 reutjes geboren en 5 teefjes,2 zwarte en 1 choco,de fokker houd er zelf een en er was nog iemand die een zwart reutje wou,maar eventuweel wel een choco wou als er geen zwarte waren,dus we viellen buiten de boot,nu hebben die mensen afgezien van de zwarte en gaan voor de choco,joepie, nu is er een reutje voor ons bij.
Zondag mogen we gaan kijken,spannend
En nu nog 8 weken wachten voor hij naar huis komt,vresselijk.
Chablais your place or mine is de papa
Kissable de la maison de montaigne is de mama.
We stonden op de lijst voor een zwart reutje,er zijn 3 reutjes geboren en 5 teefjes,2 zwarte en 1 choco,de fokker houd er zelf een en er was nog iemand die een zwart reutje wou,maar eventuweel wel een choco wou als er geen zwarte waren,dus we viellen buiten de boot,nu hebben die mensen afgezien van de zwarte en gaan voor de choco,joepie, nu is er een reutje voor ons bij.
Zondag mogen we gaan kijken,spannend
En nu nog 8 weken wachten voor hij naar huis komt,vresselijk.
Chablais your place or mine is de papa
Kissable de la maison de montaigne is de mama.
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd !! en veel plezier zondag !

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
Bedankt allemaal,en ja het lijkt lang maar we hebben nog vakantie gepland,dus het zal zo wel voorbij zijn,en dan kunnen we genieten van onze klein ventje.
Ik zeg constant tegen mijn man en onze duitse herder geniet nog 2 maanden van de rust,en dan is de rust even gedaan met een klein ventje in huis.
Maar we zien ernaar uit!!
Ik zeg constant tegen mijn man en onze duitse herder geniet nog 2 maanden van de rust,en dan is de rust even gedaan met een klein ventje in huis.
Maar we zien ernaar uit!!
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
-
- Kleine hondenneus
super zeg! ik heb een hele goede tip (weet niet of het werkt maar bij de hond van mijn vriendin wel) de instructrice zegt dat het slim is om de bench in de auto te zetten en het moment dat je de pup ophaalt niet op je schoot doet maar in de bench en dan de bench met de pup erin in huis zetten zonder haar eruit te halen dan beschouwd ze de bench direct als veilige haven! 
veel plezier

veel plezier
Jazzy (L)