oh joh echt waar??

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

oh joh echt waar??

Ongelezen bericht door Lupos »

Loop ik gisteren met Mees en Juna in het losloopgebied, duikt er een heerschap op dat direct probeert mijn meiden te bespringen. *zucht* Eigenaar komt erbij:
" ze zijn zeker gesteriliseerd?"
Dus ik zeg " euhm nee hoor, beide niet"
Waarop hij blijkbaar zijn mening bijsteld en zegt: "dat moet je wel doen hoor, anders blijven honden erop rijden en da's zielig"
:confused: :eusashhh:
Dus, als ze gesteriliseerd waren geweest, was het daardoor gekomen, en nu komt het omdat ze dat niet zijn... :eusashhh:
Wijselijk mijn mond gehouden, meiden meegepakt, reu eraf gehaald en weggegaan... je zou natuurlijk ook je reu eens kunnen opvoeden :?
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Whahha!! :D Wat denken mensen soms toch slim te zijn :?
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Doe mij ook zo´n vent :D Die kom je niet vaak tegen, zo´n flexibele kerel, en dan krijgt-ie als bijnaam ´kameleonnetje´ of ´lekker draaikontje´ :lol:

Hanneke
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Laboriginals schreef:Doe mij ook zo´n vent :D Die kom je niet vaak tegen, zo´n flexibele kerel, en dan krijgt-ie als bijnaam ´kameleonnetje´ of ´lekker draaikontje´ :lol:

Hanneke
oh zo kwamen we eerder al eens met een groep een vrouw tegen die begon te roepen dat honden daar niet los mochten lopen (toen onze honden aangelijnd aan de voet zaten en haar reu de een na de andere hond besprong om te rijden) op onze reactie dat onze honden aan de lijn zaten zei ze "dat wij daar helemaal niet mochten komen" en toen we kribbig vroegen of ze de hond mee wilde nemen zei ze "ik had je moeder kunnen zijn, respect ja!" :eusashhh: :lol:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:shock: Wat een slimme oplossing :lol:
Ellenn.
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ellenn. »

Erg he, het is ook nooit goed wat je zegt.. want ze hebben overal al een antwoord op.. ik houd wijselijk mn mond want die mensen weten echt beter.. echt :roll:
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

dus jij zou ze moeten steriliseren speciaal voor reuen? :confused:
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

:shock: Ja hoor tuurlijk...
alle teven steriliseren...
iedereen die ouder is heeft altijd gelijk...

pffff...sommige mensen... :evil: :censuur:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Door je honden krijg je mensenkennis he? :lol: :lol:

Je komt de meest gekke types tegen. 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

Saskia.Bernadette schreef:Door je honden krijg je mensenkennis he? :lol: :lol:

Je komt de meest gekke types tegen. 8)
Gelukkig ook leuke mensen! :)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Lupos schreef:
Laboriginals schreef:Doe mij ook zo´n vent :D Die kom je niet vaak tegen, zo´n flexibele kerel, en dan krijgt-ie als bijnaam ´kameleonnetje´ of ´lekker draaikontje´ :lol:

Hanneke
oh zo kwamen we eerder al eens met een groep een vrouw tegen die begon te roepen dat honden daar niet los mochten lopen (toen onze honden aangelijnd aan de voet zaten en haar reu de een na de andere hond besprong om te rijden) op onze reactie dat onze honden aan de lijn zaten zei ze "dat wij daar helemaal niet mochten komen" en toen we kribbig vroegen of ze de hond mee wilde nemen zei ze "ik had je moeder kunnen zijn, respect ja!" :eusashhh: :lol:
:lol: Ja dat was een gezellige training !! Wat een mens was dat he..
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Kay schreef:
Lupos schreef:

Hanneke
Ja die ouwe tang was helemaal het toppunt met dr Dino(saurus) :twisted:
Afbeelding

Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Lupos schreef:
Kay schreef:
Lupos schreef: oh zo kwamen we eerder al eens met een groep een vrouw tegen die begon te roepen dat honden daar niet los mochten lopen (toen onze honden aangelijnd aan de voet zaten en haar reu de een na de andere hond besprong om te rijden) op onze reactie dat onze honden aan de lijn zaten zei ze "dat wij daar helemaal niet mochten komen" en toen we kribbig vroegen of ze de hond mee wilde nemen zei ze "ik had je moeder kunnen zijn, respect ja!" :eusashhh: :lol:
Ja die ouwe tang was helemaal het toppunt met dr Dino(saurus) :twisted:
Dat valt me dan weer tegen Dorine, ik had gedacht dat de walk up van Gerritte en mij het toppunt was van die avond :shock:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Plaats reactie