Onze Pepper heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen zonder ons te wekken dat ze eruit moest
Natuurlijk had ik de wekker wel gezet om haar even wakker te maken voor een plasje om half 4 en ja hoor mevrouw lag nog heerlijk te pitten
Nadat ik haar uit de bench had gecoached (ik heb geen zin om op te staan baasje ik lag nog zo lekker te slapen *gaap*) en ze inderdaad een plasje moest kwam er ook nog een drol achteraan en die was
Ofwel de Hills DD slaat aan of het was toeval, in ieder geval was ik er blij mee!
Pepper liep daarna snel terug naar haar warme bench om verder te knorren tot 7:15
De vrouw moest eruit voor het werk en heeft haar wakker gemaakt
Ik mocht nog even blijven liggen omdat ik er s`nachts uit was geweest,
maar toen ik ze beneden hoorde spelen en lachen ben ik toch maar even naar beneden gegaan.
Ik kom de trap af en zie onderaan de trap een klein labje op haar kont zitten omhoog kijken naar wat er van de trap komt.
Hoe dichterbij ik kom hoe blijer ze kijkt en het staartje begint langzaam heen en weer te zwaaien
Als ik beneden aan kom word ik blij begroet en is het feest compleet, baasje en vrouwtje wakker,lekker eten,wandelen,spelen,de laptopadapter grijpen (wij->
Al met al een hele fijne morgen om wakker te worden!
Pepper ligt nu lekker in haar bench te slapen en ik laat haar lekker, vanavond haar eerste cursusavond en dat is puppyjacht ddus ze heeft haar energie wel nodig