Fijn wakker worden :-)

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Fijn wakker worden :-)

Ongelezen bericht door Lausje »

Hallo mensen,

Onze Pepper heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen zonder ons te wekken dat ze eruit moest :) *trots* :applaus:

Natuurlijk had ik de wekker wel gezet om haar even wakker te maken voor een plasje om half 4 en ja hoor mevrouw lag nog heerlijk te pitten :D
Nadat ik haar uit de bench had gecoached (ik heb geen zin om op te staan baasje ik lag nog zo lekker te slapen *gaap*) en ze inderdaad een plasje moest kwam er ook nog een drol achteraan en die was :shock: bijna hard!
Ofwel de Hills DD slaat aan of het was toeval, in ieder geval was ik er blij mee!

Pepper liep daarna snel terug naar haar warme bench om verder te knorren tot 7:15 :shock:
De vrouw moest eruit voor het werk en heeft haar wakker gemaakt :)
Ik mocht nog even blijven liggen omdat ik er s`nachts uit was geweest,
maar toen ik ze beneden hoorde spelen en lachen ben ik toch maar even naar beneden gegaan.

Ik kom de trap af en zie onderaan de trap een klein labje op haar kont zitten omhoog kijken naar wat er van de trap komt.
Hoe dichterbij ik kom hoe blijer ze kijkt en het staartje begint langzaam heen en weer te zwaaien :verliefd1:
Als ik beneden aan kom word ik blij begroet en is het feest compleet, baasje en vrouwtje wakker,lekker eten,wandelen,spelen,de laptopadapter grijpen (wij-> :mad: Pepper-> :twisted: )

Al met al een hele fijne morgen om wakker te worden!

Pepper ligt nu lekker in haar bench te slapen en ik laat haar lekker, vanavond haar eerste cursusavond en dat is puppyjacht ddus ze heeft haar energie wel nodig :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat goed zeg van Pepper :D
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Kijk, zulke berichten willen we zien :D

Dat gaat de goeie kant op met die kleine meid. Heerlijk he, 's morgens zo begroet worden. Dan is wakker worden opeens een stuk minder erg.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Ik duim dat deze lijn zich mag voortzetten en dat het met jullie meisje nu iedere dag wat beter mag gaan. :duimen:
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Wat fijn om te horen dat Pepper nu echt pup mag zijn.
En dat jullie na al jullie zorgen nu van Pepper kunnen gaan genieten. :zwartpootje: :blondpootje:
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Super om te lezen :)
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

He dat is goed nieuws! :)
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Monica
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Monica »

Dat is echt goed nieuws
Afbeelding
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Mooi om te lezen dat zij zich goed voelt en het bijna harde drolletje is natuurlijk helemaal super :klasse:
Je hebt het leuk verwoord :D
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Vandaag nog steeds alles goed met Peppertje?
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

@Roxy

Ja hoor gaat lekker :)

Ik heb Pepper om 4:20 vannacht maar eens wakker gemaakt, maar madame vond het niet echt nodig om haar warme bench te verlaten.
Ben naturlijk op mn strepen gaan staan (lees: koekje gepakt en lokken maar :roll: ) en ja hoor een plasje.
Daarna heeeel vlot de bench weer in waarze de eerste nacht op haar nieuwe vetbed sliep (en die was zooo lekker warm he :D)

Nou om 7:30 met vrouwtje een rondje gedaan en ja hoor weer een semi- harde drol! :feest1:
De Hills DD doet het toch best goed tot nu toe :)

Vrouwtje heft haar weer in de bench gedaan en is weg gegaan.
Om 10 uur ben ik naar beneden gegaan en heb haar bench open gedaan.

Daarna koffie gezet (en opgedronken) de tv aangezet,riem opgehaald,poging haar uit de bench te krijgen gestaakt en weer tv gaan kijken,nog eens geprobeerd enz.enz.

Toen ze eindelijk in de pootjes kwam (nou ja toen ik haar half en half uit de bench tilde en op haar pootjes zette waarnaa madame ging zitten zich omdraaide richting bench en weer wou gaan knorren) heb ik haar gauw opgetild en met riem,brokjes en sleutels richting uitlaatplek gedragen waar er idd een plasje uitkwam en we gezzelig hebben lopen touwtrekken
(ik wil niet baasje, je moet Pepper). :roll: :roll: :roll:

Later vanochtend heb ik haar voor het eerst een pensstaafje gegeven.
(hoorde zoveel goeds over pens en darmflora dat ik dach dat ze beter een gedroogd pensstaafje kon opeten dan kauwstaafjes enzo :) )
Het pensstaafje...ze waser gek op!!!
Bedankt voor de tip mensen :) :klasse:
(dat is dus echt prooi,als ik in de buurt kom smeert ze m met het staafje :D)

Ben net thuis van het middag rondje en nog steeds gaat hetde goede kant op met de ontlasting :D

Het eten is op dit moment 15 gr Hills DD brokjes geweekt,1/8 ste blikje Hills DD vleesvoer,1/2 kopje water en een half gekookt ei.
(half gekookt ei 2x per dag,de rest 4 keer)

Sorry het word net een dagboek zo :oops: , maar we zijn ook zo blij dat het beter gaat met ons boefje :verliefd1:
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Dat is fijn om te lezen. Vanaf nu zal het dan toch waarschijnlijk alleen maar beter gaan.
Ze had even een moeilijke start, maar daar zijn jullie dan nu lekker doorheen. En nu genieten van die kleine.

Die gedroogde lamspens is Roxy ook gek op. Ik knip ze met tuinschaar in kleine stukjes om ze als beloningssnoepjes te geven. :wink:
Werkt prima.
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

@ Roxy

Dat van die tuinschaar is een geweldig idee!
Ik ben er nl bij blijven zitten toen ze m op at ivm de hardheid/scherpte van het staafje en de schrokkerigheid :oops: van Pepper
(lab eigen denk ik :D)
Normaal zou dat wel goed komen maar ja zwakke darmpjes enzo he :(
Misschien ben ik ook wel veel te voorzichtig :lol2:

Ik ga iig ook de tuinschaar ff pakken :)
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Fijn dat het nu zo goed gaat met Pepper.
Afbeelding
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Fijn om te lezen dat Pepper weer een stuk opgeknapt is!

Hoe was de cursus??
Plaats reactie