als er 2 honden zijn die blij zijn dat de temperaturen weer een aanvaardbaar niveau hebben gehaald,zijn het james en roef wel
de laatste 2 dagen lagen ze voor del op een natte badlaken voor de ventilator.
maar nu wordt er weer heerlijk geklooid tussen hun en ze lopen al uren in de tuin(in de regen én james haat regen maar nu even niet )
eerlijk is eerlijk ik voel nu ook weer dat ik leef en snap dus de jongens héél goed dat ze buiten blijven...maar een tikkie stil vind ik het wel
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Ik ben gisteravond vlak voor het onweer begon met Roxy naar buiten gegaan. Het begon hard te waaien en de temperatuur daalde enorm. Roxy was helemaal buiten zinnen. Ze was door het dolle aan het rennen, zo genoot ze ervan.
En toen snel naar binnen
Bij mij in huis blijft het heel lang lekker koel, zeker in de hal, dus Leentje had niet zoveel last van de warmte. En ik vind het zelf eerlijk gezegd wel jammer dat het nu weer een stuk kouder is, al schijnt de zon hier nou weer lekker, dus niks te mopperen hoor. Maar ik voel me heerlijk bij temperaturen van 25 graden.....moet maar emigreren naar een warm land denk ik.
gisteren anderhalf uur met Mellow in de Maas gezeten(woon er nog geen 300 meter vanaf)
En als t aan Mellow lag, gingen we nog midden in de storm naar buiten, dat maakt em allemaal niks uit.
Sterker nog, al zouden we gisteren met 34 graden agility doen(doen we niet he ) dan staat er nog altijd eentje enthiousiast naast me
Brent is ook blij dat het weer wat koeler is. Hij loopt nu weer mee met uitlaten ipv sjokken van moet dat nou vrouwtje.....
Hier schijnt nu af en toe het zonnetje....gelukkig is het droog want vanavond gaan we trainen.
Roef en James, groot gelijk hoor dat jullie buiten blijven...lekker even bijtanken
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
In dit huisje hebben we airco, een hele verbetering met vorig jaar toen het in huis rustig 40 graden werd. Max heeft de hete dagen dus lekker koel binnen door gebracht en ik heb aan het strand verkoeling gezocht en vooral in zee.
Hier leek het wel doomsday gisteravond. Schoorsteen in brand bij de overburen ,brandweer en politie in de straat.Alle buren buiten en dus weer eens gesproken. En schande, maarre het werd nog gezELLIG ook! Erg he zolang het jouw huis niet is.
Co en Ep vonden het ook erg interresant,ze dachten dat iedereen daar voor hun was,geloof ik.
Co heeft niet zo veel last van de warmte die blijft lekker op de plavuizen in de keuken.Alleen korte ommetjes. Ep had het wel moeilijk.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005 Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Wil enCo schreef:Hier leek het wel doomsday gisteravond. Schoorsteen in brand bij de overburen ,brandweer en politie in de straat.Alle buren buiten en dus weer eens gesproken. En schande, maarre het werd nog gezELLIG ook! Erg he zolang het jouw huis niet is.
Co en Ep vonden het ook erg interresant,ze dachten dat iedereen daar voor hun was,geloof ik.
Co heeft niet zo veel last van de warmte die blijft lekker op de plavuizen in de keuken.Alleen korte ommetjes. Ep had het wel moeilijk.
Hadden ze de open haard aanstaan op de warmste dag van het jaar??
Ze hebben gelijk, hier had ook iedereen het erg warm en hebben twee dagen amper bewogen behalve in de ochtendwandeling.
Dat hebben ze gisteren wel even ingehaald, jee wat waren die twee blij in het bos