hoe kan je een pup afkoelen?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Marlyn
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

hoe kan je een pup afkoelen?

Ongelezen bericht door Marlyn »

Wij krijgen over 8 nachtjes de pup in huis, ik geloof dat het niet meer zo warm gaat worden volgende week als afgelopen maandag en dinsdag maar vroeg me toch af wat slim is?

Kan je een pup een koelband omdoen? (of is dat te zwaar ofzo?)
En is een ijsje zo nu en dan ook goed/lekker of is dat te hard voor het melkgebit?
We hebben nog wel ergens een baby badje liggen misschien daar een bodempje in laten lopen?

of heeft iemand nog andere tips?
Jazzy (L)
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Haar lekker op een koele ondergrond laten liggen, bijvoorbeeld plavuizen, het metaal van de bench (dus kleedje eruit), of een koelmat. Maakt niet uit, als het maar koel is.

Roxy haalt haar kleedje op warme dagen gewoon zelf uit de bench :D
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Een handdoek nat maken onder de oude kraan, uitwringen en die in haar bench leggen. Ze vinden het heerlijk :wink:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Ik zou zoals Lien al schreef een handdoek nat maken en in de bench leggen,wat je ook kunt doen is een fles water even in de vriezer leggen en dan in de bench leggen dan kan de pup er zelf voor kiezen om er tegenaan te gaan liggen.
Een koelmat zou ik niet zo snel doen,puppen ontdekken alles met de mond(dus ook met de tandjes).
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

hahah Vida gooit ook de kleedjes uit haar Bench ze ligt het liefste op het ijzer of op tgegels :D
Plaats reactie