ff schrikken

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Monique66
Snuffelneus
Snuffelneus

ff schrikken

Ongelezen bericht door Monique66 »

Loop ik mijn mijn Hunter buiten komen we een pup, het soort bull terrier/american stafford ofzo tegen van 4 maanden waar hij wel eerder mee gespeeld heeft.(Niet mijn hond maar ja)Hunter speelt ermee en laat alles toe wat de pup doet :verliefd1: .Dan pakt de pup hem in de hals beet :mad: en laat dus niet meer los :twisted:
Hunter begint toch wel te miepen en ik raak toch enig zins in paniek en zeg tegen het bazinnetje van de hond dat hij het toch niet meer leuk vind en dat die van haar er een strijd van maakt.Zij een paar keer zeggen dat hij los moet laten.Ze pakt hem bij de halsband en uiteindelijk laat hij toch los.
Ik vind dit toch geen normaal gedrag voor een pup van 4 maanden
:nietcool:
Gelukkig beet de pup niet door,maar het was wel ff schrikken.
Volgende x ga ik hem wel uit de weg!!!
Marlyn
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Marlyn »

ja snapt dat je schrikt, lijkt me ook niet zo fijn.
4 maanden is dan ook wel erg oud 2 broertjes van jazzy (8 weken) sprongen ook naar de nek van hun tante..... maar alsnog dat is niet normaal van die bull terier, en joun brave lab helemaal niks terug doen bravo! :verliefd1:
Jazzy (L)
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Groot gelijk, loop maar lekker een blokje om als je hem aan ziet komen :wandelen:
Die mevrouw mag haar hond ook wel een beetje aanpakken als hij zo drammerig doet.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Ik denk dat je er op die leeftijd niet teveel achter moet zoeken.
Het beestje is pas 16 weken. Wel moet de eigenaar duidelijk aan haar pup laten weten dat dit ongewenst gedrag is.
Puppen van andere rassen zijn ook niet zacht zinnig en blijven ook weleens vasthouden.

Ik snap wel dat het schrikken is.
Plaats reactie