Het plensde en waaide hier behoorlijk (nog steeds trouwens) dus het was lekker rustig in het bos, wij vermaakte ons prima! Noah was lekker veel aan het zwemmen.
Op een gegeven moment kwam er een man aangelopen met een bruin labrador teefje, Noah en het teefje begonnen wat met elkaar te spelen en ik raakte met die man aan de praat.
Hij vond Noah erg mooi en vroeg ook of ik Noah bij een echte fokker vandaan had en hoe oud hij was enz...
Hij bleef maar complimenten geven over hoe mooi hij Noah vond en hoe lief hij met zijn teefje aan het spelen was (erg lief hondje trouwens)
Opeens zei hij: "Ik wil haar volgend jaar laten dekken en ik had eigenlijk al een dekreu maar ik vind die van jou veel mooier en erg lief, zou het je wat vinden?"

Ik nam het eigenlijk niet zo serieus dus zei van "nee hoor Noah hoeft geen vader te worden"

Maar hij ging er heel serieus op door dat hij het allemaal volgens het boekje wou doen, dus ook met stamboom enz (want zijn hond had ook een stamboom)
Hij zou foto's laten maken van heupen en ellebogen, en andere gezondheidsonderzoeken laten doen.... ik moet eerlijk zeggen hij had zich er goed in verdiept.
Tot ik hem uit de droom hielp door te zeggen dat Noah toch echt geen vader zou worden omdat dat dan geen gezonde pupjes zouden worden

Tja dat vond hij toch wel heel jammer, jammer dat zo'n mooie hond gezondheidsproblemen heeft en jammer dat zijn mooie plan met Noah niet door kon gaan

We hebben nog even staan praten en daarna is hij weer doorgelopen.
Dat was wel even een apart gesprek