Wobbe wandelt nog steeds even traag.....(lees hééééél traag, sjokkel, sjokkel) de eerste 10 minuten gaat hij nog wel vlot (vooral in een nieuwe omgeving) maar na een kwartiertje begint hij achterop te hangen.... In maart heeft men hiervoor ook al een volledig bloedonderzoek gedaan en ook daar is niks uitgekomen.... Hij heeft ook geen hartproblemen.... Dus gaan we er nu vanuit dat hij gewoon een oude opa wordt..... alhoewel, ik lees hier op het forum soms verhalen over toch nog wel rondspringende opa's die ongeveer zou oud zijn als wobbe
Dan ook nog rekeninghoudende met de zware operaties van wobbe , die zullen er ook wel voor een stuk tussen zitten denk ik....
Wandelen wordt dus wel een echt probleem. Ik moet steeds proberen in te schatten hoe hij zich voelt en dat is geen sinecure..... Wandelingen van maximum een kwartier tot 20 minuten zijn wel het maximum....
Jammer.... maar niks aan te doen... in goede en slechte tijden hé
Het is wel raar, want wobbe is altijd een ongelooflijk energiek manneke geweest, meer van het type springbal en nu... drie jaar geleden zou ik echt niet hebben kunnen geloven dat wij zo zouden wandelen.... hij 5 meter achter mij en ik voorop zo traag mogelijk..... vroeger liep hij altijd voorop en moest ik hem constant intomen.....
Maar ik ben ontzettend blij dat hij er nog is
En thuis zijn er geen problemen, hij slaapt wel veel maar hij eet goed (lees vreet) , drinkt goed, bedelt voor eten, is alert en haalt deugnietstreken uit.... dus.....laat het zo nog maar een paar jaartjes gaan