na een tijdje komt turbo de herder er bij en de mannen hebben de grootste lol.
heerlijk stoeien en james die bekijkt het allemaal op zijn gemakkie laat de jeugd maar druk doen
na anderhalf uur laat james me subtiel weten dat hij het zat is en naar huis wil,nou vooruit dan.
ik liep dus zwaar in mijn nopjes te zijn(roef luistert nl als een tierelier de laatste tijd
tot dat.... we weer op het pad zijn en een mevroi met nette schoentjes en kleren tot in de puntjes druk bellende een shitzoe aan het uit laten is.
met zo`n vreselijke flex met koord ipv rolriem.
ik zeg tegen de mannen: netjes naast en volg en dat doen ze keurig en ze keuren de shitzoe geen blik waardig en lopen mee.
hier is de keffert het dus niet mee eens en al grommend en keffent rent het op mijn mannen af en zigzagt tussen hun poten door en hapt naar hun poten
vrouwtje loopt al bellend door
tja dan heb je aan mij een verkeerde! ik maak het mormel los van de flex en wikkel de draad van de poten van roef en james.
draad schiet hard terug de houder in(auw denk ik
want tja nú kan het vrouwtje wél op het hondje letten.
hakjes en een grindpad zijn geen vriendjes is ze nu achter
en ik ben op een gegeven moment maar even blijven staan(vond het zo sneu worden
ze keek even als of ze hoog van de toren wilde blazen,maar ik zette mijn meest "vriendelijke"gezicht op
beledigd liep ze weg mobieltje weer tegen der oor...jaa ben ik weer hoor,maar esprit was even aan het spelen met 2 hondjes!